Sunday, November 28, 2010

Home » SYATOZA, Mana aku dapat nama tu?

SYATOZA, Mana aku dapat nama tu?

Assalamualaikum, uiksss??
Salam sejahtera! *skema di situ
Warghhh, start cuti ni hari² boring..
.
.
Ok! Mana aku dapat nama tu ek? Takde kene mengene kot rasanya bagi korang..hoho


Kenal x Sado Yasutora?
Tak kenal? Kalau Kurosaki baki Ichigo dalam cerita anime Bleach? Kenal pulak!
Bukan bleach yg putihkan baju tu (clorox)..=__=" 
Thanks Mansarali! 
Ape name dia? Sado kan? Kalo "Syato"? sama je bunyinya..
Dan, itu la aku dapat nama "SyatoZai" gabungan nama ..


Then, aku ada kawan baik dulu.. Nama dia hujung nya ada "Ila"
kawan baik, bukan GF! *pe barang GF ni =þ
Terhasillah nama "SyatoZaila"


Wuuuu~ dah lame dok simpan dalam PC ni.. ^_^"
Ok, pastu kawan aku ni pegi sekolah asrama, kiteorang dah xrapat dah..
Dia pun dah berubah, wat haluan masing²..
So, tinggalah "SyatoZa"
Nama gelaran aku pada dunia alam siber ni..


Tapi! "SyatoZaila" masih ada! bukan budak yg tu, tapi budak lain..
"Anne"! <3
ade "Ila" jugak kat blakang dia.. ^^,
Saya dengan "Anne" bukan pakwe makwe, kami cuma kawan je..
Time kat University la beb baru nak makwe pakwe..haha


Ok!
Itulah datangnya nama "Syatoza" ^___^
......................................................................................................................................
Selalu orang kat blog ni,
Ingat nama aku "Syatoza" tu adalah "SyaSya" hahaha
Ell! Kita serupaa~
Semua blogger pada mula² masuk blog ni igtkan aku ni "perempuan =___="
Takpelah.. Tak kisah..
Aku maafkan ^_^

17 comments

November 28, 2010 at 8:30 PM

haha asal nama kartun ke? aq xlayan pun bleach ke, naruto ke,.. patutla aq xtaw
mula2 serius aku ingat ko perempuan, last2 ko cakap ko lelaki haha

November 28, 2010 at 8:34 PM

owh..patula la..hehe.sis ingat gurl tau dulu2..hehe,siap pggl dear lagi hambek ko.

November 28, 2010 at 8:54 PM

ntah. dulu pun aku ingat ko gegadis weyhhh. SERIOUS! pas tgk gmbr sebelah baru laa aku macam "luhh, laki laa owner ni."

;DD

November 28, 2010 at 8:59 PM

@Afiq Bukhari yup, asal name katon.. ahahha malu gilerr >_<

@Lydia Miza(Aidyl Azim) ahaha, dear ^_^" geli..

@Emangegadis? waakakaa
nasib baik gmbar sebelah tu membuktikan nye..haha

November 28, 2010 at 9:25 PM

sumpah tak penah dengar langsung nama
sado yasutora,kurosaki ichigo ni..ok kpla otak bela skjp..ye la tak layan bleach clorox bagai nihh!haha..

amboi suma awek mesti ada ila blakang nih??haha

November 28, 2010 at 10:39 PM

hehe.. actually nana pun mula2 ingat pompuan punya nama.. hehe..

November 28, 2010 at 10:40 PM

@syafiqah ezam shahahahaha, xlayan anime takpe ^_^ eh, awek? mane ade =3

@misz nana huh? huu~ xpe ^_^

November 28, 2010 at 10:53 PM

haha...betul la..ngan ell pun akak slalu silap.ngan kamu, dulu2 je..haha..

cntik la yg nama kamu buat tu..syatoZaiLa..SMAt...

November 28, 2010 at 11:12 PM

Mak aih. Dah taruk gambar pun orang boleh tersasul cakap Zai ni pmpn ke? lmao~ Kalau Ell tu yela orang boleh salah. Sebab tak ada gambar :P

November 29, 2010 at 2:25 AM

mule2 inagt kan pompuan. hahaha

November 29, 2010 at 10:17 PM

@chentamierahahahaha ^_^
smart? thanks kak miera! hee~

@♥ Roshazzy Shag ♥ sebelum zai letak gambo tu, rmai blogger igt zai ni laki, skang dah ade gambo, org dah tau dah laki ke pompuan owner blog ni ^____^

November 29, 2010 at 10:17 PM

@efyna.pinkladies cisss,,haha =D

April 5, 2011 at 10:30 PM

part last tu betul ! dulu akak ingat zai ni pompuan. haha

April 5, 2011 at 10:32 PM

@Alia Laila syasya! hahaha :D >_<"

April 5, 2011 at 10:32 PM

@Alia Laila syasya! hahaha :D >_<"

April 15, 2012 at 2:35 AM

owh.. camtu asal usul dia.. okay2.. dah tau dah.. hahaa... :D

April 15, 2012 at 3:59 PM

@Kaydeeyeah! :D

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza