Sunday, November 21, 2010

Home » Award!!

Award!!

Assalamualaikum, huiii~
Aku dapat award daripada CikBulatlah ^_^

Thanks Cikbulat, walopon punya payah nk save as tu(disebabkan disable right-click), last2 dapat gak ambik award atas ni dengan cara lain ^^"
Eh, ada soalan, erghhhhh~ Aku igt cuti2 ni xde dah la soalan2.. =___="

1. http://fairyofmylove.blogspot.com/ di mata anda
- blog ni, sape punya? sape?? ku x kenal ! =___="
-xde², main2 jek.. Blog CikBulat ni lawa ^_^
-Tuan nye lawa gak, kott...
-background blog dia sllu tukar2, dan setiap yg dia tukar2 tu lawa.
2. Nama blog anda dan kenapa anda letak nama itu?
- Nama? Uikss? ^_^
- sebab, sebab... Ntah la, mana aku dapat.. O.o lupa2!
3. Nama URL blog anda & dari mana datangnya idea tu?
- Syatozapunyer , sebab aku punyer (punya) !
4. Apakah kaedah dalam penulisan blog anda?
- Erkk, aku bantai je kalo wat entry ni, xtau la korang faham ke x..huhu
5. Apakah perasaan anda bila tengok blog orang lain cantik & menarik sedangkan blog anda tidak
- Huhh, jeles giler aku, mane ar korang dapat buat bagi cantik tu?
6. Bilakah blog anda diwujudkan?
- Bila ek? rasanya bulan 2 tahun ni ^_^ baru lagi..
7. Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi follower blog anda?
- Sape ek? Fatin Nursyakirah kot, maybe?
8. Tag 5 orang lain untuk menerima anugerah ini
-*dalam shoutbox korang je ek aku gitau. 

3 comments

November 21, 2010 at 3:22 PM

hehe da dapat da award ni..anyway thnks k.. bertambah lagila koleksi si pebmeri award :D

November 21, 2010 at 7:38 PM

alaahh blog syatoza ni pon comel gak..simple je..huhuu

November 22, 2010 at 3:30 PM

@Afiq Bukhari ahhaha, xpe :D

@Yellow LEOpard eheh, thanks leo :) sy menghargainya ^_^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza