Sunday, November 28, 2010

Home » Award dari Afiq *buat pertama kalinya! haha

Award dari Afiq *buat pertama kalinya! haha

Yeahaa, lame x dapat award..

Aku dapat award dari Afiqbukhari. *bile pegi Giant lagi? haha
Pestime ni dapat tag award dari Afiq.. ^_^
Award Pendekar Terhebat! asal daripada Pendekar Berkuda

Dan, semestinya ada soalan :
1. Apa pendapat anda tentang blog Afiq?
    - Pendapat? hohoho.. Simpe! Best! nak lagi? boleh click SINI ye, byk pendapatnya.. ^_^
2. Dah berapa lama aku berblogging?
    - Jap, nak tgk brape lame aku blogging.....................................................
    Ahah! Dah 10 tahun bulan dah rupanya aku blogging ^^,
3. Perkara yang anda x suka tentang Afiq?
    - Huh? Ape yang aku x suka ek?? Takda kot..
Apa² pun, thanks Afiq ^__^

Nak taq sape? Award untuk LELAKI je ni..
Ahahahaha! Gue tahu dong..

6 comments

November 28, 2010 at 4:18 PM

Huhu.aku dah buat award ni.hurm.Takpe2,thanks k atas kesudian bagi award.;p.





http://www.zaerr.com/2010/11/award-dari-pendekar-berkuda.html

November 28, 2010 at 8:19 PM

wahhh... tahniah
soklan lain dr yg lain

November 28, 2010 at 8:36 PM

haha asal ada perkataan giant tu? :P ur welcome :D

November 28, 2010 at 8:43 PM

@Zaer!! ahhaha, xpelah kalo dah dpt ^_^ sama2.

@.::: Princess MOMOY :::. thanks Momoy =D

@Afiq Bukhari giant? ntah..tertaip kot..haha

Anonymous
November 28, 2010 at 10:36 PM

errr...dh 2 kali dpt ni..yg firsst x buat lagi..haha =P

November 28, 2010 at 10:38 PM

@alienelliz BZzttt, yeke?hoho
xpelah ^_^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza