Sunday, November 7, 2010

Home » Majalah oh majalah

Majalah oh majalah

*kesemua image2 tu dicari di google :) thanks
Assalamualaikum.. Haluu~
Lama x update, busy memanjang * =____=" buu~

Ok, back to the title "Majalah oh Majalah"
Kat Malaysia ni rasanya berlambak2 majalah ade kan?
Aku igt lagi dulu, majalah first skali aku bace
ialah majalah Gila-Gila.
X la "gila" bila bace pun.. O.o
Majalah ni berlambak2 kat umah aku..ahahah
Maybe ayah or abg aku suke beli kot masa dulu2,
banyak yg tahun 80an - 90an rasanya..
Sekarang ade lagi ke? macam ade lagi jekk,
tengok gambar tu pon dikeluarkan pada tahun 2008, ade lagi la tu.. ^__^


Pastu three bertukar la plak,
Baca majalah ujang ngan apo? plak.
Lagi best! ^___^
Memang lawak antarabangsa ngan benua punyolah! =D
ade gak lawak cam hampeh =___="
siket2 je la..


And then bertukar lagik!
Baca majalah Gempak ngan Utopia
Abg aku setiap bulan beli, penoh almari yg patot nya tempat simpan buku skolah dah jadi tempat simpan buku majalah ni..ahahahampeh..
Yang aku syok nye, aku x pernah pon keluarkan duit beli majalah2 ni.. Abg aku je la..muahahhaa~ kejam x? >_<


Ok, tu dulu2 punya.. Sekarang, majalah2 sume dah kurang dibaca/beli..
Kecuali!
Ini diaa..
Terbaikk!
Bukan abg aku beli ke, aku yg beli ke..
Just pegi library skolah je kalo nk baca..ahahha

Korang camner plak? 
Mesti ade yg suke beli majalah manga Kreko kan?
Semata2 nk tgk page yg ade segmen berkenalan, nak no fon tu kan?haha =___=""
Orite, salam.. ^___^ smile always~

9 comments

November 7, 2010 at 10:26 PM

aku pernah ketagih ujang, apo, utopia and gempak. ;D

November 7, 2010 at 10:51 PM

lama x beli majalah.. baca online dan ebook jer.. huhuh

November 8, 2010 at 8:46 AM

i suke dara.com (:
majalah remaja muslimah :)

Anonymous
November 8, 2010 at 3:49 PM

gila bnyak koleksi..haha family ell mmg rajin membaca, ayah ell layan PC tu...kreko bnyak gk kat umah, dh jual 2 kali sbb bnyak sgt..haha cuma ell pelik sikit, membaca tak pakai buku, pakai internet..haha =P nice entry..

November 8, 2010 at 3:56 PM

@Ayeem Jemain ketagih smpai setiap bulan beli..ahahaha

November 8, 2010 at 3:56 PM

@Amoi MiyaSya erkk, insaf jap..hee~

November 8, 2010 at 3:57 PM

@alienelliz wohh, ayah ell layan PC? haha
Thanks^_^

November 8, 2010 at 3:57 PM

@alienelliz eh , lupa, sekarang pakai ebook je kan..

November 22, 2010 at 5:07 PM

suke giler utopia...n novel grafik gempakstarz.. :p

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza