Saturday, November 27, 2010

Home » SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !


Assalamualaikum,
skang dah pukul 2pm, panas sunggohh.
.
.
.
Blog sape aku minat? Blog sape aku suka masuk sgt² serta sangat²?

1. Alienelliz a.k.a Ell or nama sebener Zulfadhli : Ahahahha, sejak bile ek aku suka blog dia? Maybe sejak "pertandingan header tercantik -2" tu kot.. 
Dan aku tersenarai top30 walaupun aku tak menang! hahaha..*boleh tgk tepi sidebar ni
Beliau ada byk tips dalam blognya, contohnya "Tips Tingkatkan Traffic Blog" and banyak lagi ^_^ sebab tu ler aku suka masok blog dia.

2. Afiqbukhari : Afiq! ahahahha, Sape yg tak kenal Afiq ni? sape2?? Meh sini click blog dia..
Aku rasa Afiq ngan Ell ni sama jaa, rakan blogger lelaki yg rapat ngan aku dalam blog ni..hoho
Afiq ni pun byk jugak tips2 dia, contohnya yg latest ni "kuku kau pjg sangat laa" =____=" 
Selalu datang blog dia sebab dia friendly or friendster >_<" 
Selalu tanya Afiq pasal domain..
Jeles dengan domain ".com" *takpe2², lepas SPM nnti tgk la jadi SYATOZPUNYER.COM ..muahahahhaha~

3. Eyka DOMO! : Akak yg suke sangat ngan DOMO, ahahha.. Ntah la, suka dtg blog dia sebab dia ni friendly! =D Aku rasalah, semua barang dalam rumah dia semua DOMO >_<"

4. Ayeem Ayam : Seorang ayeem yg terlalu rapat dengan ayam rasanya ^_^" hahaha!
Suka entry dia yg ada flash, mmg best! Kreatif! Aku pun ngah berjinak2 dalam Flash ni.. 
Skang dia ada tutorial flash, setiap kali dia update, mesti aku terjah!

5. Kozumiro! : seorang artis seni aku rase,hoho Blog dia la aku suke dtg, datang cari tutorial, bagi blog aku ni cantekk! Terbaekkkkkk~ Skang ni dia jarang update, maybe busy kott..
Suka dengan header flash dia buat, cun! *header tempahan dari blog dia, bukan header blog dia, faham?

Saya mengetahui segmen ini dari blog abg ben sendiri, undi beliau weyh kat SINI


Orite! Done ^_^ Maaf jika ada apa2salah ye..

12 comments

Anonymous
November 27, 2010 at 2:48 PM

sape yg dedahkan nme sebenar aku tu..haha thanks ya..=) blog bosan je tu..haha

November 27, 2010 at 2:52 PM

hehe..suke kew blog eyka n domo yg semak 2..??hee:)

mecasih taw adekkk~hee:)

mecasihh..*domo cakp smbil muke shy2 cat+ malu2..hahaha^^

November 27, 2010 at 5:18 PM

thanks syaza :D

November 27, 2010 at 6:01 PM

ape aku dah buat smpai jadi pilihan ko nih? ekeke thnks a lot zai :D

November 27, 2010 at 6:32 PM

salam ziarah dari blog BA..
salam perkenalan

November 27, 2010 at 7:26 PM

aku jeles yaw

November 27, 2010 at 7:28 PM

salam perkenalan.cik ila dh follow blog ni.. :)

November 27, 2010 at 8:34 PM

@alienelliz ntah, anak sape ntah dedahkan name betol ell, hahaha :D

@Eykaeh, doma pandai ckp dah? sama2 ^_^

@Ayeem Jemainsyaza? hahaha, call me zai je lahh ^_^ sama2..

@Afiq Bukhari hah? ahahaha, blog ade aura,mestilah pilih ^_^ sama2

November 27, 2010 at 8:36 PM

@aima in luv salam perkenalan :D thanks singgah^_^

@cik lya hah? jgn le jeles..haha ^_^ tu la, lain kali join..huhu

@Cik Ila salam perkenalan ^^, thanks byk2!

November 28, 2010 at 3:40 PM

bise2~hahaha:)

November 29, 2010 at 10:30 PM

ha sy p0n nak share gak 1 bel0g yg sy suka..cute,simple,and unique..
ade byk tut0rial utk bl0gger dlm tuh..
ini dia!http://wanhazel.blogspot.com/

November 29, 2010 at 11:05 PM

ehem3..name blog fiqah mane...cepat2 edit balik entry nie..buh name blog fiqah...(tiada unsur2 pksaan disini)

hehehe~ gurau jer..(^_^)jom2 rilex sat ngn kitkat...

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza