Thursday, November 11, 2010

Home » Sape x pergi sekolah harini??

Sape x pergi sekolah harini??

*thanks holiveira! :)
Sape yg x pegi skolah harini??
Angkat tangan! pastu jentik telinga sendiri..ahahaha
Nak jentik jugak lah, sebab aku pon x dtg tadi =_____="

Ngehhh, semakin lama nk cuti, makin ramai x datang.. Haiyooo~
Dengar citer tadi, budak2 kelas aku xsmpai 15 org je kot yg dtg..
Yelakan, cikgu x masok kelas, kat kelas dok menyembang je lah, pastu boring..
Lagi best x dtg, kan3?? Kat rumah tido lagi best! *xyah la pegi skolah, xyah2... Jahat giler aku =3
Lagi seminggu je lagi nk cuti akhir tahun,
Isnin ni sekolah, selasa xtau la plak skolah ke x sebab rabu tu kan Raya Haji, then khamis jumaat skolah balik,.haiyooo, sekolah, cuti , skolah, pastu cuti terus >_<"


Erghhhh! Dah nak naik form5 tahun depan,
SPM weiii, Sijil Pelajaran Malaysia weiii...!
Risau aku... Camner aku nk bahagi kan time blajar ngan time online ni ek?
Pandai2 la aku buat..uhuhu~
*thanks red tomato :)
Giler happy dia..ahahahha




*lupa! tahniah kepada adik2 yg dapat 5a!! Smoga berjaya dalam hidup =)

4 comments

November 11, 2010 at 8:47 PM

la student skola lagi ker..
igtkn dh student u...
guna kan la masa skola nie sebaik nyer.
kang dh abeh skola zaman skola la paling dirindui skali.

November 11, 2010 at 9:11 PM

bukan Sijil Pelajaran Malaysia ke?

November 11, 2010 at 9:20 PM

@amal_fc1303 ahahha, ^^, orite kak amal!

November 11, 2010 at 9:21 PM

@afifa anuar eh, silap, x prasan plak, main taip je :3

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza