Tuesday, November 30, 2010

Home » Oh tidak! Aku diculik!

Oh tidak! Aku diculik!

Arghh! boring! nak update ape ni? Hah! Merapu la kejap..
Aku berumur 22 tahun dan anak bongsu dari 8 adik beradik, bukan anak manja yek! Aku ni ganas..muahahah!
Inilah family aku ^_^ korang pandai² lah cari aku yg mane satu..haha
Aku pun konpius, mane satu ntah abg aku yg sulung ni..
 Ramai beno adik bradik, dah la muke serupa >_<" Haishh~


Aku ni bolehlah tahan pandai orangnya..
Selalu dapat no 32-1+ 1 = ?? =_____=""


Family aku agak kaya jugak lah, *ceyhh poyo!
Family aku ade syarikat besar, iaitu Syarikat Jari² Penyepak Holding =___="
Setiap bulan, aku selalu pegi melancong.. Mesti pegi! Mesti! Kalau xpergi tak wajib!
Nak tengok tempat² aku bercuti?
Jepun! Yeah! Time tu aku pakai misai palsu..haha
Hawaii! Ahahha.. Tempat best nak skodeng² kat sini ^^"
London! Hahhaa, mmg best! ^_^

...............................................................................................................................
Ok, aku teringat lagi time aku diculik,
Time tu kat party rumah kawan aku ni nama dia JOngang

Then, tengoh syok² joget hip hop shuffle kebende sume tu,
Aku rasa pening, Jo bagi aku ubat..
Tetibe aku makin pening terus pengsan!

Pastu aku sedar, aku sedar diorang masa diorang angkat aku..

Aku dengar JO cakap perkataan "CULIK" hah?! Culik??!!!
hampeh ko JO..! Sanggup ko culik aku?

Aku dok jerit je " Tolongg~!!" *gaya lelaki yek >_<
JO sepak² aku, pukul aku ngan botol, duku² aku, sebab aku x reti diam =__="

Then aku jadi marah! Marah!!!!!!
Tiba-tiba!
Api keluar kat kepala aku!
Mungkin sebab aku marah sgt² kot time tu..
Belum sempat aku nak debik si JO,
Dia dahh...

Hampeh!
Dan aku selamat ^_^

6 comments

December 1, 2010 at 12:00 AM

nyampah !
gila bg org senyum malam2 .
hee

Anonymous
December 1, 2010 at 12:29 AM

kreatif ;)

JOM BACE ENTRY BARU
"1.Underground Nasyid??"

December 1, 2010 at 7:05 PM

rofl~ Tak tahan dengan gambar lah. Comel! Mana cilok? Kiki :P

December 1, 2010 at 9:37 PM

huhu...comel jer jari jemari tuh...(^_^) jimat duet xyah apply pelakon2 luor..gune jari jer..hek3...

December 1, 2010 at 10:57 PM

cool gila. dgn jari pon boleh menunjukkan kreativiti

December 6, 2010 at 4:19 PM

beshhhhh..haha kreatif siottttt

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza