Monday, November 15, 2010

Home » Facebook@Friend Requests

Facebook@Friend Requests

 Thanks to Uncle Google ^^,

Assalamualaikum, huhhh, lame x update.. Kemalasan menyelubungi diri..huhu
Harini sekolah, esok dan lusa cuti, pastu sekolah balik 2 hari =_____="
.
.
.
Ok, di facebook, korang ade berape friend requests ek? 40? 50? 90? Pehh, glamour betol... ^^"
*Pedulikkan relationship ngan game hancurkan mouse tu..ahahaha
Aku ade 40 jek.. =3


  1. Orang yang x seberapa kenal or tak kenal langsung
  2. Lantak akulah, Fb aku =___=""
  3. Ade budak yg aku anti-biotic sorang dua jekk..
  4. Ada budak yg aku kenal but suke wat masalah.. ^^"
  5. Budak yg gatai2 ngorat aku :P
  6. Budak yg  x seberapa aku mesraaa~
  7. Takot rahsia2 aku di FB terbongkar, ade laa... =3
Tapi ada jugak, saudara mara yg tua2 add aku, malaslah nk confirmkan..
Kang dia nmpk aku dok menggatai ke menjiwang ke mencarut tuuttt tuttt ke ape, naya aku >_<"
Saudara yg agak2 sporting aje aku confirm..
Yang tua2, sila add abg aku.. muahahaha~


Orite, korang plak camne??
minta maaf ya sume kalau ada apa² salah.. =)

18 comments

Anonymous
November 15, 2010 at 4:13 PM

aicehhh :P
k a . k a . i know this is for me

nanti . ada jugakk tu entri tuk fB . tapi tak smpat buat . hehe

Anonymous
November 15, 2010 at 4:40 PM

perghhhh pending smpai 40??

haku x de pnah nmpk org smpai cmni...gile tkezut..ngeh2

November 15, 2010 at 4:58 PM

waaaaaaaaa bknye!!! kalo org, org approve yg kenal ja, if tak kenal mmg tak approve lah..sbb skrg byk yg jd stalker kn, so nk kena hati2...hiihihi

November 15, 2010 at 6:05 PM

wow! bnda ini selalu jadi pd saya. hihi ;p bkn x nk aprve sjer2 sbb x knal kn. so wtpe la nk aprve. kdg tu dh aprve, then org tu wt kerek plak. law nk add takat nk tmbh kwn bg BERIU2 xya ler. huhu. :)

November 15, 2010 at 8:39 PM

law cik gebu an..
cik gebu reject je tros sape2 yg xknal.. xke senang je 2.. huhuhu

November 15, 2010 at 10:05 PM

haahaa...lebey kurg je kte....

November 16, 2010 at 12:25 AM

syirah pnh buat entry mengenai FB nih. semua syirah tulis. hehe. kalau rajin, cari la.
syirah ada 140++ friend request :))

November 16, 2010 at 11:13 AM

aku selalu main klik confirm ja dulu bila ada request..lepas tu tgk balik fb depa..kalau kat wall depa tu depa suka maki hamun atau post something yang tak senonoh..aku klik la remove friend..kalau macam orang baik2 ja..aku biar la stay jadi kawan..

November 16, 2010 at 11:33 AM

haha...biasa jadikan koleksi dulu friend request ni....dah rasa menyemak reject beramai-ramai...hahaha

November 16, 2010 at 3:37 PM

Yied hanya confirm orang yang Yied kenal seperti kawan2 sekolah dan blogger. Yang Yied tak kenal, Yied takkan approve. Masih ingat lagi pengalaman yang lama dulu apabila confirm orang yang tak kenal dan bukan blogger. Huhuhuhu.....

November 16, 2010 at 4:28 PM

lagi best reject dari pada approve lagi2 kalau orang tak kenal.. haha.. takut wooo

kalau kawan ada 700 tapi yang berguna hanya lah 10 orang je buat apa ada kawan bnyak2 betul tak? betul kan? hehe

November 16, 2010 at 10:32 PM

cik su approve je semua..haha

November 17, 2010 at 12:04 PM

@kikilalahsite x) eh, mane ade utk kmu..huhu, buat je la ^^,

@i am S!L4H.. eh? ahahah, ade prg tu smpai beratus2, lagi giler.. O.o

@yayalya yeszaa~ ^^, tu la, takot org stalker kan..

November 17, 2010 at 12:06 PM

@NUR AIN AZMAN tu la pasal, poyo jek kalo ade org camtu, fb friends beribu2, tapi yg sllu sembang, hurmm =__="

@sya hassan ahahha, saje2 je best kumpul friend requsts ni :D

@- miSs A.R.E.E.N.A.D.I.R.A - yeke? ^_^

November 17, 2010 at 12:08 PM

@Syirahh Nursyahirah wowww, byk nya.. patot la FB syirah sikit je kawan kan? o.O

@aman_arab hohooh, oh, kmu camtu.. ^^,

@man yusoef ahahaha, reject ramai2 best tu :P

@Yiedpozi hah, ape jadi pastu??

@AiN Z betul2! sokong! ^_^

@Cik Su ciksu baik sgt..huhuhu

November 22, 2010 at 10:52 PM

NGEHEHE...
kita geng la.. sep skit.. =p

November 22, 2010 at 10:56 PM

@wiwie s. ahahahah :) sep!! ^_^

November 22, 2010 at 10:56 PM

@wiwie s. ahahahah :) sep!! ^_^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza