Friday, April 20, 2012

Home » , , » Aku tak biasa, aku tak biasa, aku tak biasaaa

Aku tak biasa, aku tak biasa, aku tak biasaaa


Assalamualaikum, ohooooi.. Blogspot dah tukaq ke interface baru sepenuhnya.. Waaaa.. Hangpa semua tau dak aku tak berapa suka interface lama ni? Nampak macam tak berapa cool je.. *bagi aku lah.. Interface lama lagi best..


Tapi nak buat camne kan, terima je lah.. Biasa² kan bende baru ni. Bende ni free, jangan mengada nak potpetpotpet bagai. Macam facebook timeline, ramai jugak aku tgk orang merungut. Ada yang kata serabut, ada yang siap berkawad mata lagi nak tgk status post *kiri kanan kiri kanan 


Nasib baik ada cara disablekan facebook timeline tu, so takyah la otak korang nak serabut² kan?
Agak² ada tak nanti cara tukaq balik ke interface lama blogspot ni sama macam disable facebook timeline tu? O.o


Yah yah, aku tau boleh tukaq ke old interface balik, but kalau aku dah tukaq balik..lama² dia automatik tukaq ke baru ni balik.. haih.. apa banyak beno 'balik balik balik' ni...

12 comments

April 21, 2012 at 3:02 PM

Shag dah lama tuko kat yg baru. Mula mula tak biasa, tapi makin suka skrg :P

April 21, 2012 at 3:30 PM

samalah dengan akak.. letih jugak asyik tukar interface kat blogger options tu sbb nak old interface ~

April 21, 2012 at 6:25 PM

@Puan Besar Shag Yahaya tahniah tahniah~ haha

April 21, 2012 at 6:25 PM

@Cik Bulat kan? ==" kene biasa2 kan dgn baru ni jugak lah..huhu

April 22, 2012 at 8:21 PM

Eee... awak ni yang barulah best! Hehehe... Tapi yang lama jangan dilupa... (tetiba...)

April 23, 2012 at 5:01 PM

Arisha berpendapat sama dengan sis. yang old interface lebih 'menyenangkan' berbanding dengan yang baharu punya. huhuhu

April 23, 2012 at 7:54 PM

ciktom pun xbpe suke sgt interface br..

psl tutor share button tue..ada error sikit pada tanda buka n tutup kata..dah baiki..cuba try copy balik..jadi x?

April 27, 2012 at 12:35 AM

@Reena yang lama jugak yg best! :P

April 27, 2012 at 12:36 AM

@Rtp Farra Arisha hello Arisha :D sy lelaki..bukan perempuan..huhu
iya, interface lama blogspot kita lebih menyenangkan dari yang baru.. tapi kene biasa2kan lah yg baru ni :)

April 27, 2012 at 12:37 AM

@CIK TOM eh, ciktom pun pakai blogger ke? bukan WP ke? huhu

October 6, 2012 at 12:40 PM

Arisha tu panggil awak sis? hahahahahahahahahaha :P

October 6, 2012 at 11:07 PM

@NiaLidia. dia tak tahu la sebelum ni..haha

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza