Thursday, April 26, 2012

Home » , , » Apa pula masalah blog ni... | Masalah shoutbox simple mimple

Apa pula masalah blog ni... | Masalah shoutbox simple mimple


Assalamualaikum. Ok. Terus kepada tajuk. Malas nak cerita bende lain.


Kepada pelawat blog ni datang melalui "google" sebelum ni macam korang search " syatoza tutorial " , " syatoza photoscape" ataupun yang berkaitan dengan blog ni. Mesti korang tetiba didirectkan ke website poker kan? ataupun tiba²  masuk dalam youtube yang bertajuk 'origami' dan 'draw'.


Macam ni;
dan

Aku dapat tahu pasal ni pun, time aku google sendiri blog aku ni. Aku pelik jugak, bila masa blog aku ni ada kaitan dengan main poker? Macam haram! Tapi mmg haram pun kan main poker.. =_="

Yang youtube tu. Aku ada jugak terfikir, "eh, blog aku ni ada share ngan video youtube ni ke? Nak jadi patner aku ke apa ni? hahaha"

Aku syak mesti ada masalah coding html blog aku ni.. Aku godek² html code , tak ada apa pun yang membuatkan dia direct ke website tu. Tapi aku tetap syak ada masalah dengan coding, mau je aku tukar template blog ni.haha

Aku try tanya Kak Shida dengan Bro Framestone.. Benda yang sama, html code blog ni. Aku try tgk lagi sekali, tapi kali ni aku tgk kat code gadget.. Gadget blog ni tak banyak sgt pakai Html/Javascript, aku click kat gadget shoutbox. Aku try buang shoutbox tu. Then aku google blog aku balik, tak ada plak didirect ke website poker tu. 

Aku masukkan balik code shoutbox, then aku google. Hah! Mmg ada kaitan direct tu dengan shoutbox. Aku masuk ke website shoutbox tu, aku click kat fb shoutbox tu. Kat fanpage shoutbox tu ada video origami. Ye, mmg terbukti punca dari shoutbox tu! Terus aku remove gadget tu, ambik ko! Nak tarik traffik lettuw =="

Bagai sesapa blogger yang guna shoutbox tu, harap korang remove dan ambil shoutbox lain macam cbox.
Eh, lupa plak nak bg url blog tu.. http://shoutbox(dot)widget(dot)me/

8 comments

April 26, 2012 at 12:18 PM

Lastly, tahu jugak kan punca dia kan. Bahayanye shoutbox zai yang dulu tu :/

April 26, 2012 at 2:52 PM

muahahaha. jauh terpesong. sampai ke poker :P

April 27, 2012 at 12:26 AM

hehee..alhamdllah da selesai juga..tp mcm xsgka dr shout tu sbb yg femes skg dari shout busuk de kua page lain huhu..

April 27, 2012 at 12:51 AM

@OH JEJEM legaaaa.. bahaya x bahaya lah..50-50..haha :D

April 27, 2012 at 12:52 AM

@Puteri Iqa Izyan wakaka.. mmg pun..skang dh takde.. Alhamdulillah ;)

April 27, 2012 at 12:55 AM

@shida'R alhamdulillah :) busuk pun ade kes gitu eh? zai x pernah guna busuk tu..huhu

April 28, 2012 at 1:17 AM

Pheww... nasib baik akak dah lama tukar kepada cbox ni. Takde shoutbox pun kadang-kadang payah jugak. Haishhh... Hehehe :)

April 28, 2012 at 1:30 AM

@Reena cbox buast masa ni ok lah :) x byk hal. sikit2 aje..hehe

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza