Tuesday, April 24, 2012

Home » , , , , » Adobe After Effect | Kenapa duit nuffnang aku tak naik hah?

Adobe After Effect | Kenapa duit nuffnang aku tak naik hah?

Assalamualaikum.. Saranghae, sarang burung, sarang semut dan sebagai nya sarang. ^_^"
Petang tadi pukul 3, aku dengan kawan aku (2 orang) pergi sekolah. Cikgu mintak tolong kat aku ajarkan video intro (gunakan adobe after effect) kat bebudak yang join contest ICT DUNIAKU kategori video!  Pehhh lama gila aku tak bukak Adobe AE ni! Aku dah lupa dah cara nak buat, last pakai bulan 10 rasanya kat pertandingan Video Korporat Unit Bimbingan & Kaunseling Peringkat Negeri.. *aku wakil daerah beb! tapi kalah! kahkahkah =p Aku tak buat template pun, aku just download template tu then ubah sikit..senang je..nak² plak kalau kes emergency nk digunakan dalam masa terdekat kan.
Kepada bebudak yang aku dah ajar tadi, walaupun aku ajar sikit je... Harap korang menang! Yeargh! 


Oh ya, pegi sekolah tadi naik kereta. Pestime beb bawak kete lalu pekan then gi sekolah! =___=" Alhamdulillah semuanya selamat..harhar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Masa untuk title ' Kenapa duit nuffnang aku tak naik hah? ' Hahh? Padia?
kredit

Ok, aku dah 2 tahun lebih rasanya blogging. Begitu jugak iklan nuffnang dah lama dah dipasang dalam blog ni. Ada jugak sekali tu aku tukar ke syarikat pengiklanan lain, tapi aku taknak dah sbb aku 'ter'seleweng akaun tu.. ==" So tak nk duit tu jadi duit haram, aku tukar kembali ke nuffnang walaupun earning mmg lambat gila masuk. hewhew. 


Untuk pengetahuan korang aku tak pernah cashout duit nuffnang. Hampir 3tahun pasang iklan nuffnang tu tapi takpernah lagi cashout, duit sikit je.. Blogger lain kemain dpt ratus².. jelesjelesjeles
Aku try google kenapa earning aku tak naik².. Siap hantar tiket kat Nuffnang lagi..haha. Rupanya 
kene update selalu survey tu.. Alhamdulillah, akhirnya naik jugak earning aku tu.  ^_^ 


Sekarang ni dah rm50+.. aku taknak cashout lagilah, biar je lah situ.. Biar kumpul smpai beratus².. Apa? Kumpul sampai ribu², juta² ? berangan je la ko zai..kah3

11 comments

April 25, 2012 at 12:23 AM

semoga murah rezeki :)

April 25, 2012 at 8:06 PM

fuyooo.. gi skolah tak bagitau akak punggg.. akak pun nak di ajar jugak.. hek hek hek =P

April 25, 2012 at 10:23 PM

wah 50 tu kira untung bole cash out bella da nk dkt 1 tahun setengah ada rm4 je...

April 25, 2012 at 11:31 PM

@aidajusoh insyaAllah..amin.. anda pun sama juga :)

April 25, 2012 at 11:32 PM

@Yuu Hidayu huyooo..hahaha
zai segan wuh nk jumpa akak femes niii.... xD

April 26, 2012 at 2:53 PM

akak pun tak banyak2. muehehe. gasak la. janji ade jugak masyuk :P

April 27, 2012 at 12:45 AM

@bella hamzah alolooo =/ maybe ada salah letak ke ape ke iklan nuffnang tu? huhu
insyaAllah.. ada rezeki anda tu nnti ;)

April 27, 2012 at 12:48 AM

@Puteri Iqa Izyan eleeh.. masyuk2, byk lettuw :P

April 28, 2012 at 1:16 AM

Kadang-kadang memang susah nak menjinakkan Nuffnang ni. Kedekut nak hulur duit banyak-banyak. Geram je kan? Hehehe....

Anyway, happy blogging ok :)

April 28, 2012 at 1:29 AM

@Reena hahha.. geram la sikit :P terima kasih :) anda pun sama ya

August 1, 2012 at 3:45 PM

salam...
saya nak tanya...iklan nuffnang yang kita copy je ke?
saya masih x faham cara nak letak iklan ngan betul sambil dapat duit dr nuffnang...
boleh x awak lawat blog saya n tgk apa yang x kena...
http://annamariana1989.blogspot.com

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza