Tuesday, April 3, 2012

Home » , , , » Isi Permohonan ILKA / TEVT-POLITEKNIK last minute!!

Isi Permohonan ILKA / TEVT-POLITEKNIK last minute!!

Harini 2 April 2012 (semalam) last permohonan ke IPTA/ Politeknik.
Aku dah buat dah UPU ke IPTA tu.
Tapi aku tak tau plak ada Politeknik tu.
Memang aku tak tahu langsung!
Malam tadi baru aku tau. Kawan aku NAZ gitau.
Fuhh..  lagi sejam dah nak tutup permohonan tu..
Nasib baik aku sempat.. Alhamdulillah =D
Aku dah banyak dah mohon ni, KPM KPTM UNIKL, UPU (IPTA) UPU (POLI).. Banyak ke? 
Aku rasa orang lain lagi banyak kot..
Aku mengharap dapat kat IPTA... huhu
Doakan aku dapat masuk IPTA ye.. 
Doa²kan jugak lepasan SPM lain tu.. InsyaAllah.. amin ^_^
Selamat malam. Assalamualaikum..




*yeay! untuk harini (dan semalam) aku berjaya buat 3 post! haha
*ok, post ni pendek.. Sebab yang takde sebab apa aku nak sebabkan.. =___=" acano tu?
eh, tetiba plak ada android atas ni..ngaa~  
kredit sumber android

8 comments

April 3, 2012 at 4:48 PM

yey.. all the best zai.. =P

Anonymous
April 4, 2012 at 10:01 AM

Assalamualaikum :) awak ni link utk shoutbox tu ye? :) http://www.lyssasecret.com/2011/12/tutorial-jenis-shoutbox-yang-simple.html "Selamat mencuba"

April 6, 2012 at 7:48 AM

Gud luck ^_^

April 6, 2012 at 9:16 PM

@Yuu Hidayu thanks kak yuu! :D

April 6, 2012 at 9:17 PM

@Nuruledzatul Nadia Waalaikummmussalam.. ok dah pasang.. terima kasih :D

April 6, 2012 at 9:17 PM

@Cik Zai terima kasih kak :D

April 9, 2012 at 11:43 AM

i mohon upu(IPTA) je , risau plak lah :(

April 9, 2012 at 4:58 PM

@dayanadarmawi takpe, insyaAllah ada rezeki nnti ^^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza