Showing posts with label permohonan upu. Show all posts
Showing posts with label permohonan upu. Show all posts

Tuesday, April 3, 2012

Isi Permohonan ILKA / TEVT-POLITEKNIK last minute!!

Harini 2 April 2012 (semalam) last permohonan ke IPTA/ Politeknik.
Aku dah buat dah UPU ke IPTA tu.
Tapi aku tak tau plak ada Politeknik tu.
Memang aku tak tahu langsung!
Malam tadi baru aku tau. Kawan aku NAZ gitau.
Fuhh..  lagi sejam dah nak tutup permohonan tu..
Nasib baik aku sempat.. Alhamdulillah =D
Aku dah banyak dah mohon ni, KPM KPTM UNIKL, UPU (IPTA) UPU (POLI).. Banyak ke? 
Aku rasa orang lain lagi banyak kot..
Aku mengharap dapat kat IPTA... huhu
Doakan aku dapat masuk IPTA ye.. 
Doa²kan jugak lepasan SPM lain tu.. InsyaAllah.. amin ^_^
Selamat malam. Assalamualaikum..




*yeay! untuk harini (dan semalam) aku berjaya buat 3 post! haha
*ok, post ni pendek.. Sebab yang takde sebab apa aku nak sebabkan.. =___=" acano tu?
eh, tetiba plak ada android atas ni..ngaa~  
kredit sumber android

Wednesday, January 11, 2012

Permohonan UPU | Sila unfollow blog ini

Errr, kenapa semuanya berkaitan dengan komputer? =__="


Ok, gambar kat atas tu ialah pilihan yang aku mohon untuk UPU =) Pilihan 1-8 mmg aku tibai je tak  ikut susunan..haha. Cikgu aku cakap letak course yang paling aku minat kat pilihan 1, tapi aku malaslah.. Baki semakan tinggal lagi 3. Lepas dapat resutl SPM nnti baru la kot nk ikut susunan pilihan ^_^ Aku berharap aku dapat sangat ke IPTA tu, kalau takde rezeki memang aku akan pergi mohon kat IPTS tu macam UniKL or KPTM Ipoh..huhu


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sila Unfollow blog aku? Aku saja ja bikin havov.. =p Semalam aku tengok followers aku ade 1215 dan sekarang dah kurang satu orang.. Err, aku tak kisahlah nak unfollow.. ^_^ Aku memang dah kurang update blog skang ni.. Tak tahulah, rasa nak berhenti pun ada jugak dalam dunia blog ni =/ Biasalah, kekadang aku rasa down, rasa semangat.. Rasa sayang ehh rasa sayang² ehh.. Maaf kalau aku tak balas komen/shout korang, tapi aku baca jugak =D Thanks..


Blogger Pemalas,
Syatoza Zai
(tandantangan tidak perlu
sebab tak perlu =..=)
11/January/2012

macam surat plak..tuik

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza