Showing posts with label blogspot. Show all posts
Showing posts with label blogspot. Show all posts

Friday, April 20, 2012

Aku tak biasa, aku tak biasa, aku tak biasaaa


Assalamualaikum, ohooooi.. Blogspot dah tukaq ke interface baru sepenuhnya.. Waaaa.. Hangpa semua tau dak aku tak berapa suka interface lama ni? Nampak macam tak berapa cool je.. *bagi aku lah.. Interface lama lagi best..


Tapi nak buat camne kan, terima je lah.. Biasa² kan bende baru ni. Bende ni free, jangan mengada nak potpetpotpet bagai. Macam facebook timeline, ramai jugak aku tgk orang merungut. Ada yang kata serabut, ada yang siap berkawad mata lagi nak tgk status post *kiri kanan kiri kanan 


Nasib baik ada cara disablekan facebook timeline tu, so takyah la otak korang nak serabut² kan?
Agak² ada tak nanti cara tukaq balik ke interface lama blogspot ni sama macam disable facebook timeline tu? O.o


Yah yah, aku tau boleh tukaq ke old interface balik, but kalau aku dah tukaq balik..lama² dia automatik tukaq ke baru ni balik.. haih.. apa banyak beno 'balik balik balik' ni...

Tuesday, March 15, 2011

Dashboard Terbaru BLOGGER! Lagi KEMAS dan Wahh =D

Tahukah anda bahawa pada tahun 2010, was a big year for BLOGGER! =D Memang betul bagi aku, sebab tahun 2010 lah aku join blogger.. ^_^ Dan aku masih berdiri duduk di sini menaip entry sehingga ke hari ini.. Skang dah byk org join blogger, kawan², cikgu². Sapa lagi? Dato, datin.. Semualah! Sampai budak kecik baru darjah 3 pun dah berblogging yee.. =O
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Worite! Maybe pada tahun ini..ye, tahun 2011.. Takkan tahun 2016 kot.. Dah kahwin apa aku time tu.. *gatai 
Blogger bakal memperkenalkan dashboard terbaru! Yeahh!! ^_^
Lagi kemas kan? Macam best je weh! ^^" Dah macam wordpress jek?huhu
Camne aku nk hosting sendiri ni.. Uwaaa~ Blogspot dah makin terrer.. =(
Nk post entry pun canggih! Waaahhh.. =D Siap ada map location tu.. best2!
kalau tak best, kita bako! Bakor! HAHA

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tapi, korang pernah perasan tak dulu blogger ade ubah dashboard tu? Ce cite, ce citee..
-Click gambar untuk ke entry-
Ada tak korang perasan? Kejap je tu then tukar ke asal... 
Buat aku pening je dashboard camtu..=__="


Majulah blogger untuk negara! ^^,v *ceyhh~
Kredit²  pada Amanz dan INI 

Friday, February 25, 2011

Oh! Broken Link patah riuk!

Yooo! Wazzhhapp! Wazhuppp! Wazhipp! Hoho, title macam Oh! Media beb! =P 


Weyh kome, aku nak mintak tolong..sobs2 T.T
Semalam, aku nak edit blog ni, tapi bila aku nak TICK EXPAND kat EDIT HTML tu,dia tak jadi apa² pun.. Nak PREVIEW pun tak boleh.. Harini plak lain jadinya, dia jadi camni bila diTICK EXPAND ;
Oops! Ape ke he nye ni? adooi =__="
Pasai pa hah? Kat template blog lain pun camtu, ada masalah dengan blogspot ke?
Ce tolong, ce tolong aku ni =(
Kang aku tukar ke wordpress kangggg.... Eeeiiii!!! beli hosting sendiri kang! ngeh³~


uikss?? kak irine ek gune "ce cite, ce cite" tu? O.o


Update!
Ngehhh, blog orang lain pun camtu lerr.. (sesetengah blogger) takpelah, maybe hosting blogspot down kot buat sementara ^_^

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza