Tapi nak buat camne kan, terima je lah.. Biasa² kan bende baru ni. Bende ni free, jangan mengada nak potpetpotpet bagai. Macam facebook timeline, ramai jugak aku tgk orang merungut. Ada yang kata serabut, ada yang siap berkawad mata lagi nak tgk status post *kiri kanan kiri kanan
Nasib baik ada cara disablekan facebook timeline tu, so takyah la otak korang nak serabut² kan?
Agak² ada tak nanti cara tukaq balik ke interface lama blogspot ni sama macam disable facebook timeline tu? O.o
Yah yah, aku tau boleh tukaq ke old interface balik, but kalau aku dah tukaq balik..lama² dia automatik tukaq ke baru ni balik.. haih.. apa banyak beno 'balik balik balik' ni...






