Showing posts with label pemenang GA domain. Show all posts
Showing posts with label pemenang GA domain. Show all posts

Friday, February 25, 2011

Oh! Broken Link patah riuk!

Yooo! Wazzhhapp! Wazhuppp! Wazhipp! Hoho, title macam Oh! Media beb! =P 


Weyh kome, aku nak mintak tolong..sobs2 T.T
Semalam, aku nak edit blog ni, tapi bila aku nak TICK EXPAND kat EDIT HTML tu,dia tak jadi apa² pun.. Nak PREVIEW pun tak boleh.. Harini plak lain jadinya, dia jadi camni bila diTICK EXPAND ;
Oops! Ape ke he nye ni? adooi =__="
Pasai pa hah? Kat template blog lain pun camtu, ada masalah dengan blogspot ke?
Ce tolong, ce tolong aku ni =(
Kang aku tukar ke wordpress kangggg.... Eeeiiii!!! beli hosting sendiri kang! ngeh³~


uikss?? kak irine ek gune "ce cite, ce cite" tu? O.o


Update!
Ngehhh, blog orang lain pun camtu lerr.. (sesetengah blogger) takpelah, maybe hosting blogspot down kot buat sementara ^_^

Thursday, January 27, 2011

Syatoza Pemenang Domain GA Template Tercantik by Gayahspears

Assalamualaikum..! Halooo~  Maaf sebab aku dah lama tak update blog ni..duk sibuk dengan keje skolah dan berfacebook je!haha.. Hachumm~! Viruss! Tidakk!!!! Ye, aku tengah selsema ni, sakit tekak sikit tapi belum lagi demam ^_^ Doakan aku cepat sembuh yek.. Amin!
.................................................................................................................................................................
Kak Gayah ade buat contest/GA , hadiahnya ialah DOMAIN woh! Dari no satu smpai yg dapat saguhatilah dapat domain tu.. Mmg best! ^_^ 

Tarikh pengumuman pemenang GA tersebut ialah semalam 26/1/2011..
Jom kita lihat senarai para pemenang!
1. Syatoza

2. Alieff ( lawa kot blog dia! Byk blog blogger lain yg cantik² di tacap oleh beliau.. Aku terpegun terkesima =O )

3. Redikulus Republikus ( HUiyooo, lagu dia! xD hahahaha.. Cantik header anda tu ^_^ )

Hadiah Saguhati
-Bulan ( kak Bulan, aritu besday beliau ek? Happy belated birthday!huhu. Blog beliau comel! Sesuai dengan tuan empunya blog yg agak comel kecomelan jugak xD )
-Cik Lyssa Secret ( woh! Ingatkan akak jepun mane tadi =__=" Beliau dapat saguhati daripada juri/kak gayah sebab beliau berusaha dan bersusah payah mempromosikan blog beliau. Tahniah dapat domain jugak! =D p/s : saya rasa anda patutlah remove widget love yg terbang² tu, saya pasti kalo removekan mesti blog anda lagi cantik! ^_^ )

Err, eh! jap²! Syatoza pemenang tempat pertama?!! Weyh! Aku tu!! =B heheee~ Thanks kepada semua juri dan kak gayah sebab jadikan Zai sebagai Pemenang Pertama Template Tercantik ^_^ "TER"cantik, maknanya tak sengaja "ter"cantikkan template blog =__="

Tahniah kepada pemenang² yang lain dan juga kepada pemenang saguhati.. Eh, lupa! Thanks kepada kawan² aku yg support aku hingga kini ^^" Teman tak tau dah ape nak ckp ni..huhu

Kome, korang, hampa, nak mintak sikit pendapat/cadangan ;
Disebabkan Kak Gayah tengah busy, lepas raya cina ni baru tuntut domain...
Nak tukar nama blog ni dengan  syatozai.com ke syatoza.com ? O.o atau nak kekalkan syatozapunyer.com? Aku suka lagi syatoza.com .. Cun sikit url..hehe Sape setuju dengan aku? ^_^

Okeh, salam'alaikum..
uikss : Afiq! Ell!  Zai dah nak ada domain! haha
terimakasih semua ! - Dari budak sekolah >_<" ( en. Iqbal yg panggilku "budak sekolah" --,)

Tuesday, January 25, 2011

Cerita hari ini... *tak ada idea

Assalamualaikum, ^_^ hallo sume! Pa habaq hampa? sihat² ka? Cek rindu blog cek ni aih! Maaflah, cek dok sibuk ja studiaq *study dan malas plak nk berblogging.. Asyik² bW je..
Sekarang ni, cek nak update pasal cite arini.. ^^,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Orite! First! Kat sekolah
Okeh, macam biasa pergi skolah tepat pada pukul 7am.. Masa nak naik tangga menuju ke kelas, aku tengok org depan aku ni si "ANNE"! Yawww~ Aku diam je, malas nak tegur. Padamasa yg sama jugak aku still mengantuk lagi.. Zzzzz~ -__-

Subjek IT plak, blajar pasal principal of bla bla bla mende ntah.. Lupa den =__="
minggu depan kelas aku kene buat coursework pasal Multimedia, bebas nk pilih tajuk apa.. Dengan bebasnya aku dapat idea! Harap idea aku ni berjaya ! ^_^ *coursework ke? ke assignment? aiyoo, konpius aku weyh!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tengok crita " Kiteretsu " " Tiramisu " kat tv tadi
Lama aku tak tengok cite ni, asyik² lupa dan x sempat ja nak tgk.. Tadi aku sempatlah tengok jap, si Faris ( Zain Ruffedge ) hantar Melur ( Amani ) ke tempat keje dia..
Faris tlg buka pintu kereta untuk Melur keluar.. Dan Faris pun berlalu pergi..
Sorang pakcik guard tu nmpk si Faris tu, dia tanya Melur ;
"siapa tu? boyfriend ye?". Melur jawab " eh, itu Faris.. Kawan je"
Jap, aku nak ubah ; 
Aku tlg buka pintu kereta untuk perempuan tu keluar..
Sorang pakcik guard tu nmpk si perempuan tu, dia pun tanya aku ;
"siapa tu? girlfriend ye?". Aku pun jawab dengan selambanya..
 " eh, tu mak saya"
=____="
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eh, aku lupa something.. Hah! Pasal GA GAYAHSPEARS ni.. Esok pengumuman pemenang²! ^_^ Siapa yg akan menang? Tempat pertama hingga saguhati? O.o Aku? ceyhhh~ Blog aku ni buruk! Byk lagi blog yg lebih cantik kemas dari teratak blog aku ni.. T.T
Tapi, kalau blog aku ni menang.. Kalaulah.. Ya Allah! Seronoknya aku! ^_^ tak dapat ucap apa², sebab aku ni tengah menaip, bukan bercakap.. xD


*Maaf merapu² je entry ni.. sebab tak ada idea nk update ni weyh.. Kang org igt blog ni dah mati plak..huu~ Eh, ade ke orang nk baca entry ni? O.o Macam tak ada je.. T.T isk isk...

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza