Assalamualaikum..! Halooo~ Maaf sebab aku dah lama tak update blog ni..duk sibuk dengan keje skolah dan berfacebook je!haha.. Hachumm~! Viruss! Tidakk!!!! Ye, aku tengah selsema ni, sakit tekak sikit tapi belum lagi demam ^_^ Doakan aku cepat sembuh yek.. Amin!
.................................................................................................................................................................

Kak Gayah ade buat contest/GA , hadiahnya ialah DOMAIN woh! Dari no satu smpai yg dapat saguhatilah dapat domain tu.. Mmg best! ^_^
Jom kita lihat senarai para pemenang!
1. Syatoza
2. Alieff ( lawa kot blog dia! Byk blog blogger lain yg cantik² di tacap oleh beliau.. Aku terpegun terkesima =O )
Hadiah Saguhati
-Bulan ( kak Bulan, aritu besday beliau ek? Happy belated birthday!huhu. Blog beliau comel! Sesuai dengan tuan empunya blog yg agak comel kecomelan jugak xD ) -Cik Lyssa Secret ( woh! Ingatkan akak jepun mane tadi =__=" Beliau dapat saguhati daripada juri/kak gayah sebab beliau berusaha dan bersusah payah mempromosikan blog beliau. Tahniah dapat domain jugak! =D p/s : saya rasa anda patutlah remove widget love yg terbang² tu, saya pasti kalo removekan mesti blog anda lagi cantik! ^_^ )
Err, eh! jap²! Syatoza pemenang tempat pertama?!! Weyh! Aku tu!! =B heheee~ Thanks kepada semua juri dan kak gayah sebab jadikan Zai sebagai Pemenang Pertama Template Tercantik ^_^ "TER"cantik, maknanya tak sengaja "ter"cantikkan template blog =__="
Tahniah kepada pemenang² yang lain dan juga kepada pemenang saguhati.. Eh, lupa! Thanks kepada kawan² aku yg support aku hingga kini ^^" Teman tak tau dah ape nak ckp ni..huhu
Kome, korang, hampa, nak mintak sikit pendapat/cadangan ;
Disebabkan Kak Gayah tengah busy, lepas raya cina ni baru tuntut domain...
Nak tukar nama blog ni dengan syatozai.com ke syatoza.com ? O.o atau nak kekalkan syatozapunyer.com? Aku suka lagi syatoza.com .. Cun sikit url..hehe Sape setuju dengan aku? ^_^
Okeh, salam'alaikum..
uikss : Afiq! Ell! Zai dah nak ada domain! haha terimakasih semua ! - Dari budak sekolah >_<" ( en. Iqbal yg panggilku "budak sekolah" --,)