Showing posts with label kak gayah. Show all posts
Showing posts with label kak gayah. Show all posts

Thursday, June 2, 2011

Peniru! Header ko sejibik macam aku!

Woi! Tiru blog aku!! Peniru! Hampeh ko ni! Hak alahh! Dah la background sama! Header pun sejibik macam aku! GGrrr~ Sejibik weyh! Bukan takat sebijik dah! =__=" Ada dua blog yang tiru macam blog aku ni..ish3.. Korang nak tau sapa? Gua dah panas nii... Gggr~

Ni hah! Gayahspears!
Pergh! Sejibik dia punya background macam blog aku ni.. Tapi takpa, dia start dlu buat background gitu.. Aku tak kisah, tapi yang aku kisah ni bila header dia nak tiru aku! =="
Erkk, same??!!


Ni lagi sorang ni, header dan background same macam aje.. Cume header dia je ade cun sikit.. sikit lah.. Header aku ni gelap jee, header dia tu terang..
Erk, buruk pulak aku printscreen..



Amacam? Boleh pergi kat blog ni.. BLOGDUAKUPANG 

Err, den bukan nak cari gaduh ke apa, den main² je ^_^ Kak Gayah tu opah den, dan den ni cucu dia kenelah same sikit blog..haha.. (saja main² gelarkan kak gayah tu opah) Bukti kat sini ^^, Tgk? Kiteorang ok jek.. Yang blogduakupang tu sebenarnya blog aku dan dikongsi dengan kawan, kiteorang wakil sekolah masuk pertandingan blog pengguna.. Boleh rujuk SINI .

 Bye~ Assalamualaikum..

Thursday, January 27, 2011

Syatoza Pemenang Domain GA Template Tercantik by Gayahspears

Assalamualaikum..! Halooo~  Maaf sebab aku dah lama tak update blog ni..duk sibuk dengan keje skolah dan berfacebook je!haha.. Hachumm~! Viruss! Tidakk!!!! Ye, aku tengah selsema ni, sakit tekak sikit tapi belum lagi demam ^_^ Doakan aku cepat sembuh yek.. Amin!
.................................................................................................................................................................
Kak Gayah ade buat contest/GA , hadiahnya ialah DOMAIN woh! Dari no satu smpai yg dapat saguhatilah dapat domain tu.. Mmg best! ^_^ 

Tarikh pengumuman pemenang GA tersebut ialah semalam 26/1/2011..
Jom kita lihat senarai para pemenang!
1. Syatoza

2. Alieff ( lawa kot blog dia! Byk blog blogger lain yg cantik² di tacap oleh beliau.. Aku terpegun terkesima =O )

3. Redikulus Republikus ( HUiyooo, lagu dia! xD hahahaha.. Cantik header anda tu ^_^ )

Hadiah Saguhati
-Bulan ( kak Bulan, aritu besday beliau ek? Happy belated birthday!huhu. Blog beliau comel! Sesuai dengan tuan empunya blog yg agak comel kecomelan jugak xD )
-Cik Lyssa Secret ( woh! Ingatkan akak jepun mane tadi =__=" Beliau dapat saguhati daripada juri/kak gayah sebab beliau berusaha dan bersusah payah mempromosikan blog beliau. Tahniah dapat domain jugak! =D p/s : saya rasa anda patutlah remove widget love yg terbang² tu, saya pasti kalo removekan mesti blog anda lagi cantik! ^_^ )

Err, eh! jap²! Syatoza pemenang tempat pertama?!! Weyh! Aku tu!! =B heheee~ Thanks kepada semua juri dan kak gayah sebab jadikan Zai sebagai Pemenang Pertama Template Tercantik ^_^ "TER"cantik, maknanya tak sengaja "ter"cantikkan template blog =__="

Tahniah kepada pemenang² yang lain dan juga kepada pemenang saguhati.. Eh, lupa! Thanks kepada kawan² aku yg support aku hingga kini ^^" Teman tak tau dah ape nak ckp ni..huhu

Kome, korang, hampa, nak mintak sikit pendapat/cadangan ;
Disebabkan Kak Gayah tengah busy, lepas raya cina ni baru tuntut domain...
Nak tukar nama blog ni dengan  syatozai.com ke syatoza.com ? O.o atau nak kekalkan syatozapunyer.com? Aku suka lagi syatoza.com .. Cun sikit url..hehe Sape setuju dengan aku? ^_^

Okeh, salam'alaikum..
uikss : Afiq! Ell!  Zai dah nak ada domain! haha
terimakasih semua ! - Dari budak sekolah >_<" ( en. Iqbal yg panggilku "budak sekolah" --,)

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza