Thursday, June 2, 2011

Home » , , , , » Peniru! Header ko sejibik macam aku!

Peniru! Header ko sejibik macam aku!

Woi! Tiru blog aku!! Peniru! Hampeh ko ni! Hak alahh! Dah la background sama! Header pun sejibik macam aku! GGrrr~ Sejibik weyh! Bukan takat sebijik dah! =__=" Ada dua blog yang tiru macam blog aku ni..ish3.. Korang nak tau sapa? Gua dah panas nii... Gggr~

Ni hah! Gayahspears!
Pergh! Sejibik dia punya background macam blog aku ni.. Tapi takpa, dia start dlu buat background gitu.. Aku tak kisah, tapi yang aku kisah ni bila header dia nak tiru aku! =="
Erkk, same??!!


Ni lagi sorang ni, header dan background same macam aje.. Cume header dia je ade cun sikit.. sikit lah.. Header aku ni gelap jee, header dia tu terang..
Erk, buruk pulak aku printscreen..



Amacam? Boleh pergi kat blog ni.. BLOGDUAKUPANG 

Err, den bukan nak cari gaduh ke apa, den main² je ^_^ Kak Gayah tu opah den, dan den ni cucu dia kenelah same sikit blog..haha.. (saja main² gelarkan kak gayah tu opah) Bukti kat sini ^^, Tgk? Kiteorang ok jek.. Yang blogduakupang tu sebenarnya blog aku dan dikongsi dengan kawan, kiteorang wakil sekolah masuk pertandingan blog pengguna.. Boleh rujuk SINI .

 Bye~ Assalamualaikum..

16 comments

June 2, 2011 at 12:37 PM

hehe..npe xwat flash dr kanan ke kiri..

June 2, 2011 at 12:52 PM

Wah cun siot , buat kt aku satu... haha ..

June 2, 2011 at 1:00 PM

adooiii mati gat ada peniru...adeh... suka header nie..

June 2, 2011 at 1:14 PM

heheh . weyh dulu aku pakai background macam nih gak .
kenapa tak interframe aku sekali . baru nak femes . kehkeh


*alaa buatkan lah header macam tuh satu . pelizzz.

June 2, 2011 at 1:17 PM

cantik..

June 2, 2011 at 1:36 PM

Nak satu! Hehe :P

June 2, 2011 at 2:07 PM

ngee~main tiru2 pulak...

June 2, 2011 at 3:44 PM

cucu~!!!
Opah gune theme Word Press kot...
kang mendapat makan sup selipar ni..haha
ape2 pon, header akak lagi cun..hahahaha <-- gelak jahat

June 2, 2011 at 4:26 PM

hahaha siot aje ko nie..ingt betul2 la

June 2, 2011 at 4:28 PM

apsl sme je sume ..ahhaa

June 2, 2011 at 4:56 PM

haha..bikin gempak je!
ingat betul2 la marah tadi..


opah pun ada blog ek.. hihi

June 2, 2011 at 5:26 PM

ceitt,.egtkan gadoh tadi,.HAHAH

Anonymous
June 2, 2011 at 5:48 PM

tu la.. sape suruh jd fames sgt..kompem ade org tiru nyer

June 2, 2011 at 6:22 PM

la ingatkan betul-betul ada org tiru :D

June 2, 2011 at 11:33 PM

eh eh, bestnya... nak tiru jugak boleh, kehkehkeh...

Anonymous
July 5, 2011 at 5:43 PM

ish..jgn tuduh org jerk.....

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza