Wednesday, June 8, 2011

Home » , , » Untuk orang dari Qatar balik ke Malaysia esok ^_^

Untuk orang dari Qatar balik ke Malaysia esok ^_^

Assalamualaikum.. Uikss? Selamat Malam korang! ^_^ Aku sekarang ni ade kat Perlis dan tengah menaip di depan laptop di atas kerusi di hotel..haha :D Esok or lusa maybe aku balik rumah dah..huu~
-------------------------------------------------------------------------------------------














Hah, ada sorang blogger tu.. Dia duduk kat Doha, Qatar ^_^ Tak tau Qatar? Alaaa, Qatar tempat si Eid kerja tu..haha <--- peminat Nora Elena macam abg Ben Ashaari tau ler..HAHA


Namanya ialah Lydia Miza. Sedapkan nama dia? ^_^ Lydia Miza ni pangkat kakak aku ler.. Aku panggil Kak Miza ^^, Ramai blogger yang lebih tua dari aku panggil dia panggilan 'Umi' but, aku plak panggil dia "kakak" =__=" Kak Miza cakap aku ni adik blogger yang paling muda. Itu dululah, skang aku tak rasa lagi aku ni blogger paling muda yang dia kenal..ehee~

Esok hari Rabu(9/6/2011) Kak Lydia balik Malaysia! Yeah!!! ^^, Aku tak tahu sebab apa aku happy..hoho Takpalah, orang tengah happy kita tumpang happy sekali, kalau orang tengah susah kita tlg lah.. Gituuu~ =="

Eh, tu je la kot apa aku nak taip.. Abang aku tengah tggu nak guna laptop ni.. Padan muka Sian dia.. =D Kak Lydia Miza! Jaga diri elok2 ye! Akak maybe tak on9 kan bila dah balik sini? Bye2 kak! Jumpa lagi :)

Err, korang boleh tlg den tak? Boleh tak korang support den kat pertandingan blog pengguna ni? Komen ataupun follow jika korang sudi ^_^ Den tak kisah kalau korang x nak komen ke ape :) click ----> BLOGDUAKUPANG Terima kasih sebab sokong den :)

- komen2 yg korang hantar tu, nnti2 zai balas ye! Tengah bercuti, mana leh nk balas komen bebanyak, tunggu zai kat rumah baru selesa nk balas satu2.. =) Terima kasih sebab follow dan komen blog zai ni .. Kalau yang nk balas cepat komen dia, zai balas kat shoutbox yek..chiauuw~
 pen off~

4 comments

June 9, 2011 at 2:49 PM

ngan aku2 rase hepi jugak

June 9, 2011 at 9:34 PM

mmg mude pon. hahaha.

June 10, 2011 at 7:44 PM

hehe..rasanya zai msh lg plg muda la dik..tq entri ni.dr semalam cuba buka tak leh..akak curi2 tenet jiran dpn.dpt seketul jek zai..huwaaa...

nnt gi umah mak akak br leh update blog.umah sendiri mana ada tenet.nmbr tipun pun dah masuk kubur..hahaha.

zai jg diri ye adik.tq jiji dan iqa dtg komen.

June 10, 2011 at 7:48 PM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) hye kak! cane kat sane? :D waah, zai paling mude :) bangges2! :P

0ooo, curi ehh..tak baikk..wahahaha :D

okok , insyaAllah, akak jaga diri dan baby tu! bye2 :)

bro jiji ; yeyeah happy! wakakaka
kak iqa : mude le sgt :P

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza