Monday, June 6, 2011

Home » , , , » Deko bersama.........! Bilik aku dah cantik! =D

Deko bersama.........! Bilik aku dah cantik! =D

Assalamualaikum.. Uiksss? Selamat petang! ^_^ Hangpa buat apa tuh? Makan2 ka? Makan apa? Awat tak ajak zai >_<" Tinggal seminggu je saki baki hari cuti.. Adoooi, cepat gila masa berlalu.. lagi brapa bulan nak trial SPM dan SPM ni! Warghh!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Time cuti sekolah ni ler mama suruh aku bersihkan bilik tido aku.. Bilik aku bersepah, dan aku malaslah sangat2 nak kemaskan.. Time nak sepahkan bilik tu je aku rajin..huahua ==" 'Bertuah' betul sape yang dapat kawen ngan aku ni. ngaa~ Ye! Ye! aku perlukan bantuan untuk menyelesaikan masalah aku ni.. Akhirnya! Ada jugak insan yang ingin tolong aku! Yeahaa...!
 Terima kasih Jericho Lehong kerana membantu aku! xD *memandai je =="

Oh ya, aku tak sempat la pulak nak tunjuk kat kome proses2 mencantikkan bilik aku.. Sorry eh! Sebab busy gila masa tu! Dan, akhirnya.. jeng3!!
Wuuuu~ Apa macam? Ok tak? Ada dua katil kan tu? Dua2 tu katil aku, takda kongsilah..siap ada aircond! HAHA

Ok, ok.. Terus terang aku cakap, aku main2 aje ^_^ Maaf ye..huhu Aku kat Pendang, Kedah ni.. Cuti2 =D Gambar atas ni ialah bilik homestay yang bakal aku melelehkan air liuq (tido) pada malam ni.. Hohoho, aku sorang je kot tido dalam bilik tu. Eh? abg aku skali kot? O.o ntah.. Eh, lupa plak.. Homestay ni kat Taman Mawar, Pendang.. Ape2 hal pun korang tgk SINI je lah ehh. Orite! Chauw dlu ye.. Selamat bercuti kepada yang tengah bercuti.. wasalam ^_^
kredit gambar
Aku ter'ping' entry ni kat bahagian 'keibubapaan' kat gengblogger.. erkk ==" Lantak pi lah..huhu

13 comments

June 6, 2011 at 7:14 PM

yer2 jer lar aku baca..aku mmg tgh cari cara cm ne nk hias blik ni..bf aku dok bising suh tlg cari kan..sekali blogwalking..tjuk ko mmg superb..hahahaha..aku mmg selalu kena lar.. :(

June 6, 2011 at 7:36 PM

wuuu . aircond tu dekkkk . jangan basahkan dengan lioq noh . heheh XD

June 6, 2011 at 7:39 PM

uik...ada 2 katil ada hati nak tido sorang?

June 6, 2011 at 10:47 PM

hahaha... homestay upenye... baru nak cakap.. asal lah deco bilik cam hostel.. ahhaha

June 6, 2011 at 11:30 PM

happy holiday..=)

June 6, 2011 at 11:31 PM

happy holiday..=)

June 7, 2011 at 5:49 AM

>_< bilik akak lagi cun melecun..huhu

June 7, 2011 at 10:44 AM

best la 2 katil tibai sorang2~haha

June 7, 2011 at 11:39 AM

nice room!

June 7, 2011 at 11:56 AM

cett!! tertipu!! hahaha

June 7, 2011 at 4:00 PM

sama la kita..saya ni suka sgt nak teraburkan bilik..tapi susah sgt nak kemas..jgn risau,,ada je org pompuan nak org mcm kita ni..kita kena cari pompuan yg rajin..selamat bercuti dan salam kenal..peace yaw!!! :D

June 8, 2011 at 12:16 AM

haha.. ingtkan betul2 la eric tu hiaskn.. baru nk komen, simple nye. ekeke, homestay upanya...

June 9, 2011 at 9:35 PM

meh umh akak.
tlg kemas bilik akak. haha

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza