Saturday, June 25, 2011

Home » , , » Aku terlantar... cinta?

Aku terlantar... cinta?

Assalamualaikum! Selamat malam! Selamat hari Sabtu! Selamat hari selamat sebagainyalah! Selamat Datang ke blog den yang tak seberape ni! Hee~ Banyak kerja² yang aku tak buat lagi dalam blog ni macam buat button untuk ABOUT ME , TUTORIAL dan BANNER X-Change!  Hurrmm, nak buat dalam button flash ke tak? Kalau rajin buat dalam bentuk flash lah ^_^"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Zai, kenapa ni? Jaga diri zai baik²"
"Weyh Zai, ape balut tangan sume ni? Kes langgar lari ke?"
"Nape ni Zai? Semoga cepat sembut ye.."
" Awatnya chek? Pasaipa leh jadi lagu tu?"

Lebih kurang camtu lah aku dapat komen² dari kome kat entry #WORDLESS WEDNESDAY | ACCIDENT. Wahh, terbukti kome ambik berat kat aku! Keh3~ Tapi.. ramai yang tak perasan aku letak perkataan SINI kat entry tu.. Adehhh...

Tapi kan, kan, kan, dan kan serta kan, kan? Kome tgk yang luka kat tangan gebu aku belah kanan tu. Kome rase sakit ke tak tu? Bagi aku, SEDAP! Rasa macam pakai "arm shield dan kertas pasir" jenis kulit punya! Keras.. Sedap time di kopek²..hahaha =D

Ohh, tapi yang tak sedapnya.. Doctor tu ckp aku dah tergolong dalam golongan OKU! ==" Dem doctor ni! *tak pasal².. doctor tu tak bersalah pun..haha Tapi jenis OKU yang tak diiktirafkan dan tak kelihatan cacat nya.. ^_^" Syukur kepada Allah S.W.T, tangan aku ni masih elok, kuat dan aku akan jaga sebaik²nya!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *Ini masuk bab lain
Aku pergi sekolah, pagi².. Masa dalam perjalanan ke kelas, aku pandanglah bangunan asrama, tercari² mana Anne. Dia takda, aku tak hampa pun.. Dalam otak ni dok ingat gambar Anne je.. Pastu tetiba Anne lalu depan aku! =O Si dia nampak aku, dia senyum :) Aku pun, balas senyuman dia.. =B eh, camni :) <3 Cair time tu..

Haih kome, takkan time skolah tak de suka kat sesiapa? Mesti ade nyee..... ^_^"
Tapi aku ngan Anne tak de apa² ya! Lepas U, baru cintan²! *ayat, tuih3=="

9 comments

June 25, 2011 at 10:03 PM

ooohhh..nm crush dy anne rupenye ye..hehehe..
btw, semoga cepat sembuh taw!! ^_^

June 25, 2011 at 10:09 PM

Memandangkan aku bukan lesbian, maka aku takde suka sesapa kat sekolah aku, harap maklum...

June 25, 2011 at 10:19 PM

owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww..
hahaha

tu diaaa...cinta2..

June 25, 2011 at 10:24 PM

nk btau si anne jgn berkenan ngn zai sbb zai jht. suka buli org..:P

June 26, 2011 at 12:10 AM

syafakallah bhai

June 26, 2011 at 2:24 AM

ececeeee . patut dari dulu anne , anne , anneeeee .. haha :)

June 26, 2011 at 9:57 AM

pasti anne berkenan..

moga cpt sembuh ye zai

June 26, 2011 at 11:00 AM

eleh...abis la..anne ye? hehee

June 26, 2011 at 4:27 PM

camne sampai boleh jadi cmtu??? smoga cpat sembuh ye...^_^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza