Friday, June 3, 2011

Home » , , , , » Jom Main Game Hantu Online! ( Hotel 636)

Jom Main Game Hantu Online! ( Hotel 636)

Assalamualaikum.. Weeewiit! ^_^ Dah makan? Tadi aku makan nasi ganja weyh!! Gila! Tengah berkhayal ni.. perghh~ mmg terbaiklah ganja yg digunakan dalam masakan tu.. @_@ Aku makan kat rumah.. Mama aku beli kat Ipoh tadi.. Terima kasih mama! Baju aye lembutt~ *tetiba =_="
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orite! Pernah main game seram? Pernah tapi tak berapa seram? Owh! Bagus! Meh aku perkenalkan game ni! Jeng3!
Seingat aku lah, game ni hanya boleh dimain pada waktu 6petang hingga 6pagi. Memang strategik betullah pencipta game ni. Macam tau je nk bagi mood seram tu yek..haha

Kalau nak betul² seram gila, korang pakai headphone atau bukak speaker sekuat mungkin sampai jiran korang pun takut dan jugak tutup lampu kasi gelap sikit. Baru syiok! ^_^"

Aku dah lama tak main game ni, bukan takot! Tapi tenet lembab gila ==" Oh ya, nak main game ni kene ade tenet yg agak² laju. Kalau broadband boleh kot, tgk lah laju mana broadband korang tu =)

Part yang membuatkan aku terkencing kecut luruh jantung limpa hati dan hampir putus urat medula oblangata masa part kat bilik air kene tangkap gamba hantu *_* Mmg fuuuuuuuu gilalah! Tetibe muncul muke hantu tu.. Dem! Ade gambar nye, taknak aku buh sini. Letak link gambar jelah, kang korang takut plak <-- ada alasan ^_^" CLICK SINI
Lagi satu part seram time budak kecik tengah tido.. Itu pun same! GGrrr~

Hah, nak tahu keseluruhan cerita ni aku pun dah tak brape ingat dah.. Korang boleh baca kat blog Amelia ni yang aku jumpa kat goole masa cari Hotel 626 punya game =)

Dah main dah? Amacam?
-Uikss? Bila korang click kat Hotel626 tu, ade game "Asylum 626" kan? Try weh main game tu, aku takdapat lagi main.. Mmg perlukan tenet yg laju! =__="
- Ade benda best! Korang bukak page fb ni jap, then click kat info. Tunggu lame2 sikit eh.. Click lagi info kalau tak ada pape berlaku.. Ade benda menarik kat situ! =D Try! :

pen off~

13 comments

June 3, 2011 at 9:51 PM

takot. game angry birds rio ade? hehe

June 3, 2011 at 9:58 PM

nak jugak main .. yes !

June 3, 2011 at 10:18 PM

rasanya patik dah main game ni..ahahaha :P

June 3, 2011 at 10:24 PM

macam besh je...hehe

June 4, 2011 at 1:12 AM

penah tgk orang main..haha
bnyk scene2 yng mendebarkan..

June 4, 2011 at 10:16 AM

hish! toksah bagi akak le . dah sah2 akak takmau main . gugur jantung . hehe ..

adek , buatkan akak header adek tuh . akak nak satu . ke susah nak buat dek? susah takyah ahhh .. hehee ..

June 4, 2011 at 2:36 PM

nak main malam ni! hihihihi..:D

June 4, 2011 at 6:51 PM

mati awal la kalau mcm ni. haha

June 5, 2011 at 1:21 AM

haha! siyes seram . intro pun dah menakutkan dik .. takmau akak main . hish !

June 5, 2011 at 7:40 PM

tenet lembab pun ada..akak ni takda tenet sok kat malaysia camner la ek.haha

June 5, 2011 at 10:28 PM

aku game PES je tau bro.. haHa

June 6, 2011 at 5:42 AM

header awak sexy! saye teruja

June 7, 2011 at 9:46 AM

Baru try maen game nie semalam .hihihi

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza