Saturday, April 16, 2011

Home » , , , , , » Jatuh Hati Dengan Sara ^^,

Jatuh Hati Dengan Sara ^^,

Assalamualaikum.. =( Blog ni dah berhabuk dah! Fuuhhh! Fuuh!! *ciss, tak boleh padam plak habuk kat blog ni.. So, nak padam habuk kene lah update blog ni, baru lah bersih banyak sikit kan? =D

Maaflah lambat update, aku duk busy ni.. Taklah busy mana pun..Minggu lepas aku ada kem 3 hari 2 malam kat Sg.Siput.. Pastu time aku nak rasa nk update je, tetibe terbontot terbantut.. Malas plak nak update.. Lantak pi lah traffic menurun, asalkan traffic kepala otak aku ni meningkat..*ceyhh~
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Err, aku jatuh hati kat Sara? Siapa Sara tu? O.o Ye, memang aku ada kawan bernama "sarah" tapi tu sarah, bukan Sara ==" Dia ni bukan org Islam sebenarnya.. Tapi kalaulah dia memeluk Islam.. Aku dah lagi gile minat dia kot? haha Dengan mata biru+hijau nya.. Rambut perang.. Muke cutee~ warghh =D

Meh aku tunjuk gambar dia meh;
Cun tak? Cun tak? haha

Apa? Pernah tengok ke dia masuk tv? Demmm, kantoi dah.. =_=" ye2, dia ni pelakon cite "Race To Witch Mountain" dengan The Rock ngan sorang laki tu. Ape ntah nama dia.. Taknak aku igt..ngahahaa~

Nama sebenar Sara ni ialah Annasophia Robb atau dalam bahasa melayunya ialah Anas Sofia =B Umur? Tua setahun aku je beb! baru lepas ambik result SPM ni!! xD Nak tahu pasal biography dia? CLICK SINI

^_^ Saja ja buat² jatuh hati dengan Sara ni.. Padahal den sebenarnya dah lama jatuh gedebuk golek dengan "Anne"..haha =P Eh, baru² ni opah dia baru je meninggal dunia.. Salam takziah dari Zai kepada keluarga "anne" atas pemergian opahnya.. T.T Al-fatihah~

ni kalau abg aku bace ni, malu aku :( takpelah, blog aku..hoho
sumber gambar, google

5 comments

April 16, 2011 at 12:37 AM

miang bebeno adik aku ni sorang eh?

April 16, 2011 at 12:38 AM

haha ! jatuh gedebuk ye . ala ciann adik sorg neh . ahaaa . huk3x ! batuk lah pulak . banyak sangat habuk ni zai . vacuum sikit . ngee

April 16, 2011 at 1:43 AM

dia ni berlakon cite winn dixie .time kecik .comel je . :)

April 16, 2011 at 9:09 PM

ehehe aku minat da rock tu weh..body impian tu ...

April 19, 2011 at 9:41 PM

@najihah sahami miang gak ngan adik akak.opss.. =#

@atiey azha baik zai buat entry pasal habuk je tadi!! haha xD

@xazryx yeke? wahh =0 nk tgk lah! :P

@JIJI YU apa lagi, pi lah gym!! haha xD

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza