Saturday, April 30, 2011

Home » , , , » Arghhhhh!!!!! Aku merungut!! | Matluthfi90 Mari Merungut!

Arghhhhh!!!!! Aku merungut!! | Matluthfi90 Mari Merungut!

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! 


Folio/assigment Seni, IT, Solaf, pe lagi? ape? Ape?!!!!
Kesemua budak tingkatan LIMA memang banyak kerja ek?
Baru tingkatan lima beb, belum lagi dah dewasa, kerja, isteri, anak!! Pe lagi? O.o Banyak lagi!!



Aku dah byk kali dah tgk video dia ni, yep.. memang boleh bantu lepaskan tension, sakit hati, blablablabla..hoho


Gua tak brape tension la, masih dalam keadaan paranormal normal.. =) 
*eh, aku ada taip "gua" ek? =="


gambar menjerit = ZeroIN

9 comments

April 30, 2011 at 7:46 PM

ekk.. nk lyn laa.. hehee

April 30, 2011 at 7:59 PM

Sokong sokong :D
baru form 5.
Kerja dah menimbun.
Haiyoo.
Dgn exam lagi.

May 1, 2011 at 12:48 AM

relaks la dik...
jgn merungut.moga adik berjaya melaluinya.

akak lg byk kerja tau

May 1, 2011 at 1:35 AM

hehe matluthfi memang kelakar
biasela tu keje belambak..nanti msuk u lagi la..keje nanti lagi banyak..

May 1, 2011 at 7:06 PM

ahahaa ! well , well . akak suka juga dgn matluthfi ni berbanding inianwarhadi yang guna english . hahaa . perhh , nampak beno akak fail english kan . heheh!

May 1, 2011 at 7:38 PM

sabow ye adik..nanti masuk u lagi berlipat kali ganda kerja =P

May 1, 2011 at 8:04 PM

haha ! akak dah tengok video ni . baru aje . mak aih , gelak guling2 akak dek . tak menahan yang pisau duk terbang nyangkut kat ketiak member dia . haha !

May 3, 2011 at 1:28 AM

SABAR :)




haha

May 5, 2011 at 11:54 AM

ala ni sbb kes online je ni..haha =P

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza