Tuesday, April 5, 2011

Home » , , , , , » DSLR - Lens 50mm, 70-300mm dan VG baru! ^_^ | Pertunangan

DSLR - Lens 50mm, 70-300mm dan VG baru! ^_^ | Pertunangan

*entry ni mempunyai byk gmbar, maaf kepada pembaca yg lambat nk loading ^_^
Assalamualaikum.. Wuhuuut! Selamat petang! Selamat malam kepada pembaca blog ni pada waktu malam..haha ^^,
Worite2, entry ni pendek je.. Kang aku post panjang², bukan kome*sesetengah baca & comment pon..  kan3? T.T Eden sedih.. Panjang tu, bukan aku copy yek, buat sendiri tu.. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Worite2, aku happy gila ler, semalam ngan harini mmg buatkan aku happy ^^" Nak tahu sebab apa? Sebab.. sebab.. Jeng3~ Aku baru baru dapat 2 senapang baru =D Satu senapang ketot dengan senapang panjang~ Aip! Jgn pikiq bukan² noh, kalau nk pikiaq bukan² pi blog ayeem tu..xD *tetibe ayeem kena..nguahahahaa~ sorry beb

Ini dia senapang nya...

Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8D
Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD Macro

Lens lama, takkkan dilupakan... Tetap digunakan untuk wideangle =D

Nikon Dx 18-55 f3.5-5.6
Dann...
Battery Grip/Vertical Grip
Maaflah gelap, aku kelam kabut nk ambik gambo tadi..haha


Orite, nikon d40.. yang boleh dibeli oleh semua orang.. bawah rm1k aje ^^,v Sebenarnya semua lens & camera ni bukan aku punya tapi abang aku punya.. Maaf yek..
Aku tetap setia pada SONY ALPHA ^_^ hohoho~ Walaupun aku pkai hanya satu lens standard 18-55mm =( Tapi aku tetap pkai camera tu utk tgkp gambar jenis wideangle ^_^

Pertunangan Wana & Zakiri, shoot ngan kawan aku.. Best2! ^^,'' Aku tunjuk 3 4 gambo je la ye..
Mak andam yg mekap tu kan, cun weyh..ngahahaha~
Feewit, sorang je kee? =) *woi! tunang orang! >_<"
Zizan ke tu? Eh,, bukanlah.. ==" Mende pulak warna kelabu tuh? Adehhh~ biaq pi lah..
Jeng3~ Semoga kekal hingga ke nikah dan ke akhir hayat ;D


Worite, gila lama aku buat entry ni..sejam dua jam kot..haha 
Okeh, selamat petang =D jum mandi! Ucukk!


sumber google (yg xde watermark tu)
err..lupa.. camera den SONY ALPHA A380 :)

25 comments

April 5, 2011 at 6:38 PM

nak jgak nak jgak !!
hehe :)
pkai body apew??

April 5, 2011 at 6:46 PM

@qielanak? nak apa? huhu
body apa plak ni? body kit skyline :P a380 ^_^

April 5, 2011 at 6:49 PM

nak jugak!!! haha =P

April 5, 2011 at 6:49 PM

nak pinjam boleyhhh? hehehe. fine. jeles -.-

April 5, 2011 at 6:54 PM

hahaa . laa , lama sangat ke nak buat entri ni . hehe . isk ! ingatkan zai yang tunang . ekekek

April 5, 2011 at 7:05 PM

@Shazmiey Abdurahman hee :D eh, op? bukan lah.. abg kedua den aje yg OP.. den ni OP gak, tapi just x siyez, hobi sukasuki.. :D

@Hati Batu eh dua riban (dua ribu) hahaha

@shara bunga mai sini :P aalaa, zai sebagai adik dia pun jeles apa..haha xD

@atiey azha lamalah :D byk halangan dan cabara perlu di tempuhi..ahahhaha
zai tunang lagi 5tahun :P

April 5, 2011 at 7:14 PM

ambik gmbr akak nnt tau!haha...spitlite nyer mana?lum tayang eh?

April 5, 2011 at 7:26 PM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) lepas akak blik malaysia or zai pegi doha boleh la tgkp tau! :D sepitlight? hahah xD
dalam process (baru order) :) nnti kan :D

April 5, 2011 at 7:42 PM

aik..td mule2 bce pendek jewp..nie skunk dah pnjang berjela..haha..
x laa..td x dek tunjuk kan pkai sony..2 yg tnye pkai body camera ape??
:p

nak lense 2 jgak :p
Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD Macro

April 5, 2011 at 7:48 PM

@qiela erk.. kantoi >_<" xD
perlu update dari masa ke masa :D

dah tunjuk tu, a380..huhu

takleh2! mntak abg! ngagaga~

April 5, 2011 at 8:24 PM

tunang? umo dia? jeles. malas komen psl DGPR

April 5, 2011 at 9:52 PM

gambar cun gilaa kot !

dikk ingat dekat SPM. jangan asyik snap sana sini. ada bau orang jeles sikit kat sini. kbai T_T

April 5, 2011 at 9:55 PM

@CikBulat umoq? ntah..haha kerani kat skolah zai ;D DGPR tu apa!! :( jeles aje..huhu

@Alia Laila hee :D masyeh ;)


igt ler! :P jgn la jeles! >_<" babai2 ;)

April 6, 2011 at 4:19 AM

wow wow...
caye la...
ak bru ade senapang..
pluru x pasg lagi...
x mampoo...LoL

April 6, 2011 at 7:36 PM

bagi yaya jer lah zai !!! :D

April 6, 2011 at 8:43 PM

hoho! sgt jeles! den 50mm pn x lepas g...dok ngn kit lens jaaaaaaaaa...!!!

April 6, 2011 at 8:57 PM

@Shamsuddin Amin peluru? err, peluru bukan ka battery? haha :D

@wanie xmo! xmo! >:P

@ChaCha ahahah :D sabaq2.. den pun pkai kit lens je ape =\ tpi tetap boleh digunakan utk wideangle :D

April 6, 2011 at 11:33 PM

waaa..mana ada dslr..diskriminasi la ceni..waa!

April 7, 2011 at 11:39 AM

wah die .hambui2~
dik ,bace buku dik .kihkih

April 8, 2011 at 12:46 AM

@afuan shah diskriminasi? hahaha xD pasai pa? :D



@Ainnur Afiffah :) asam2 boy :D hah? buku? lalalaa~ >:P

April 13, 2011 at 9:39 AM

tu dia...
abis r org pasni kne shot ngan snapang tue..
makin hebar r gambo ngan lense terbaru..gud LUck!!

April 13, 2011 at 2:00 PM

pergh...jeles btul tengok dslr org.hu3

April 13, 2011 at 11:27 PM

gila best ! nk jugak ! tp takde slr , huwaaa !

April 15, 2011 at 6:10 PM

best nyee!..tp xde dslr r...nak gak satu..hehe

April 19, 2011 at 9:40 PM

@shark tu diaa.. beng3!! haha
thanks ;D

@aleen aiden dslr abg saya, bukan saya.. saya nye yg bawah tu..haha

@Amoi MiyaSya uwaaa~ jgn la nanges :( nnti dpt lah, ok ?;)

@muhammad iqbal hakimi bin tahir aip! ni bukan kedai dslr ye..haha xD

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza