Saturday, April 23, 2011

Home » , , , , » Eh, Mayat ke tadi aku jumpa?

Eh, Mayat ke tadi aku jumpa?

Assalamualaikum, selamat petang ^_^


*sumber sini
Pagi tadi, aku ngan budak² sekolah aku pi Universiti Kuala Lumpur Royal College of Medicine, Ipoh.. Walaweyh, memula aku pergi dengan hati yang terpaksa.. ==" Aku kene tangkap gambo plak, bebudak photog lain ade hal lain.. demmm~ Memula, mmg sakit hati.. Tak jadi aku nak tido lama² kat rumah..haha. Last², bila fikir balik.. Takpelah, ambil pengalaman =)


Ramai akak nurse lawa budak sekolah menengah datang kat UniKL tu.. Boleh tahan lah ramai, tapi aku rasa ada jugak budak sekolah pi kat GreentownMall(tempat beli-belah, syuhh..syuhh,blah..) kot? Dekat je bangunan UniKL ngan Greentown Mall tu.. Ish3~, kita datang nak belajar pasal medical, bukan nk serong pi tempat lain..haihh~ =__="


Masuk bilik anatomy, eh? yeke? aku ingat anatomy je..haha =D Macam biasa, aku snap lah gambar² cikgu ngan kakitangan kat situ.. Aku ade terdengar budak pompuan ckp yg tak boleh tangkap gambar sini.. Aku macam... "eh, yeke? Lantaklah, tangkap je lah".. Pastu aku pandang kat ade cermin tu, "DILARANG TANGKAP GAMBAR" ==" A'ah lah, betullah tak boleh.. Nasib aku just snap gambar cikgu ngan kakitangan UniKL tu ja..


Orang kakitangan tu, bukak selimut (padahal kain cover payung ke ape ntah) .. Erkk!!
Aku ingatkan patung.. Orang kakitangan tu cakap.. *Haihhh, senang aku pggl doctor je la! 
Doctor tu cakap : Ini mayat betul ye..
Aku : Huh? Puekkk~~ Dah macam stik daging dah aku tgk =d
Bahagian kepala ditutup.. Kalaulah dibukak, camne ye rupa dia? O.o Orang apa eh? Melayu? Cina? India? Tu memang aku tak tahu.. Tapi aku tahu yang tu mayat LELAKI.. Takpayahlah aku terangkan yg tu MAYAT LELAKI..HAHA xD
Apa? Bajet macho la ye?O.o
Nak plak tengah makan chewing gum, mata mengadap mayat tuh... Puekk~ muntoh², tapi tak rasa nak muntah pun.. Perghhh! Bau kat bilik tu mmg tutt lah.. Biasalah, baru masuk.. Kalau dah lama duk situ mesti dah biasa dah kan =) Camni ye pelajar praktikal buat pembedahan.. Respek! Sebab biasa ngan bau dan benda² lain tu =D




Uikss : aku tak tangkap gambo mayat dalam bilik anatomy tu, kang tak pasei² mayat tu tekojut bangun kang. Naye teman, nayee!
sumber google

11 comments

Anonymous
April 23, 2011 at 4:10 PM

hoho! nape xbukak kat bhgian kple ea? hahaa..

April 23, 2011 at 4:11 PM

seramnye!! hahaha

April 23, 2011 at 4:41 PM

Mayat hidup berjalan....zombieee...hehehe

April 23, 2011 at 5:34 PM

haish ! seram gila nengok gambonye zai . buat2 tak nampak je lah .. huhu !

April 23, 2011 at 7:06 PM

ngehngehngeh..
ngeri tak???
rugi gila tak join tadi

April 23, 2011 at 10:22 PM

eWwWww. ~ hahaa..
cmne la kn buak praktikal tu.. kikikii.. nasibla kn , spe soh amik kos tu ,,tol tak ? :P

April 23, 2011 at 10:26 PM

ce try bukak bahagian kepala. tengok pengsan ke tak pengsan adek zai t. haha!

April 23, 2011 at 10:44 PM

@misyamissyou ntah, lagi "jijik" kot? ngaa~

@Mish Apple eew~ seram ke? haha, kalau malam2 tu agak seram la jugak kan.. :)

@Pembawa_Wacana erkk, tetibe jek? haha xD

@atiey azha gambo je? entry bace ke tak? haha :P nampak! nampk!

@N.A.Z ngeri la jugak sikit, dem!! kawan2 ko ade lah aku nmpk tadi.. eh, kawan ko ke? O.o

@zacky ~786~ eeww~ hahaha
zacky ambik la, haha nak? nak? :P brani woh student yg ambik tu :D

@efyna.pinkladies takmo!! haha :D sure tak pengsan lah, tapi maybe terbawak2 smpai ke mimpi ~_~

April 23, 2011 at 11:05 PM

seriusssssssssssssssssssssss?????? :O

April 24, 2011 at 3:06 PM

kim slm kay mayat tu zai..mlm ni tdo elok2..haha

April 30, 2011 at 10:32 PM

asal budak convent tu kawan aku le tu..kikiki *gila perasan*

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza