Saturday, April 2, 2011

Home » , , , » AMY SEARCH PENGETUA AKADEMI FANTASIA 9

AMY SEARCH PENGETUA AKADEMI FANTASIA 9

Assalamualaikum! Wehuuu! Lama gila aku tak update blog ni.. Fuhhh! Fuhh!! Banyak dah habuk ni, nak kene vacuum blog ni nanti.. Aku busy sikit, banyak tido kerja sekolah.. ^^" banyak comment² aku belom balas lagi, ada yg aku balas kat shoutbox kalau comment dia penting.. Maaf ye kalau lambat balas! Ape? Nak cepuk den? Cepuk lah >:P
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah lama woh aku tak tengok AF.. Sampaikan aku dah lupa apa maksud "AF",
Aku ingatkan "Auto Focus" , rupanya "Akademi Fantasia" ==," *nmpk beno nipu nyee..

Siapa PENGETUA AKADEMI FANTASIA MUSIM ke-9 ni? Demm, aznil membuatkan aku confident dengan ucapan nya yg ckp "penyanyi lagu pupus, hancur hatiku, blablabla".. Dalam palotak aku dok pikiaq Ahmad Dhani je.. =__=" Tapi aku tak setuju pun kalau Ahmad Dhani yg jadi pengetua, takde org Malaysia dah ke nk jadi Penyu tua Pengetua AF? O.o

Jeng3~ Lagu Ahmad Dhani & Dewa 19 keluar... Sahh!! Sah!!!! Ahmad Dhani ni!!!
Dia pusing badan dia, bukak tutup kepala tu.. Semua orang bersorak!! Pehal? Aku masih tak tau tu sape.. Rupanyaaa ;
AMY SEARCH!!! Peewitt~^_^"


Err, nak aku cite lagi ke? Tengok jelah ulangan kat astro tu nanti.. Ataupun tengok kat youtube, confirm ada orang upload nanti ^^" Orite, aku saja ja update, lama tak update..huhu
Chauww~
*uikss? Kenapa ngan gengblogger? Suruh daftar², tapi tak boleh jugak.. adehh..
*gambar sumber google

6 comments

April 3, 2011 at 12:58 AM

peewiittt..pakcik amy search..terbaekk...haha

April 3, 2011 at 1:52 AM

wahh pasti ramai yang suker.

April 3, 2011 at 1:52 AM

aku pun cuak gak tgk td
ingtkn ahmad dhani
haha


Entry Terkini: Perhatian Kepada Blogger Di Sekitar Perak! - Gathering Blogger Perak

April 3, 2011 at 11:41 AM

AF = auto fokus..kata si zai ni..hahaha....rosak2.demmm2...

April 3, 2011 at 4:37 PM

amy search ok la..dr dulu ura2 kate nak amik amad dhani..ceh

April 19, 2011 at 9:35 PM

@~hAKim ZaiLAn~ yeah!! terabik!! haha xD

@Lydia Miza(Aidyl Azim) boleh tahan lah ramai yg suke :)

@Admiral Hafiz ceyh! dia pon cuak juak! haha xD

@najihah sahami demm... betui apa AF tu..huhu

@cik lya ceh,, ok lagi ura2 dari kura2.. xD

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza