Thursday, December 2, 2010

Home » Zai, ko jangan PUTUS ASA ZAI!!!

Zai, ko jangan PUTUS ASA ZAI!!!

Assalamualaikum, erkkk.. Skang dah pukul 3am, aku taktau la sape yg on9 blog lagi skang..
Aku post ni, ade ke orang nak baca? ermmm,ntah la..
Aku buntut buntu, idea banyak dapat.. tapi bile nak huraikan idea tu membuatkan aku rasa susah dan malas nak buat entry.. 


Aduyaii.. traffic blog aku menurun, shoutbox dah kurang orang send disebabkan aku kurang sgt berblog walking.. Komen makin kurang.. Komen entrylah membuatkan aku rasa semangat nak berblogging, tapi.... huhh..
Aku rasa macam nak give up!! Tapi, tak boleh, aku x boleh mengalah!
Think positive Zai.


Huhhh.. Zai, ape ko nak buat lepas ni?
 Banyak tips aku dapat dari blog BA.. Siap aku anto IM kat FB lagi ngan Abg Ben tu..
Ok, aku akan cuba up-kan balik blog ni..
InsyaAllah..

Kalau jatuh kali ke-6, bangunlah untuk kali ke 7..

11 comments

December 3, 2010 at 3:40 AM

tambah 1 komen. hehehe

December 3, 2010 at 3:45 AM

wow ! jangan give up ! please ! . fieza pun ada terpikir dah malas nak tulis , blog , tapi mybe org lain tertunggu tunggu nak baca entry kite :) so . terus kan ! go go go

December 3, 2010 at 3:49 AM

mak ai..siap im ngan incik ba..bikin jeles nie..haha..xpa2..aku pun xkonsisten traffic..betol cakap anda kita jangan mengalah untuk bangun dan jangan lupa untuk tengok kebawah..sama2 lah kita maju dalam dunia nie bro..

December 3, 2010 at 4:11 AM

never say never... hehe.. jangan give up.. teruskan berblogging ya :)

December 3, 2010 at 4:18 AM

salam..aku datang baca dan datang comment.Ape yang buatkan ko down ni beb?cerita sikit.ta tau ape masalah ni.huhu.kalau ade pape senag nk tulun2.huhu

December 3, 2010 at 11:29 AM

Alaa. Pe kes nak gibap gibap ni? Zai muda lagi. Teruskan usaha. Er, ada kaitan ke umur dengan usaha? Haha :DD

Jangan jadikan komen sikit sebagai pemusnah mood Zai utk berblog. Jangan sebab trafik turun, Zai merajuk. Nak menangis, 3 minit je ;)

Cuba pikir balik apa niat sebenar Zai buat belog ni. Nak trafik tinggi atau apa. Renung kan lah dan selamat ber-blog.

December 3, 2010 at 12:42 PM

hoho jangan cepat putus asa.. ko muda lagi kot. lagi muda dari aku la hehe

December 3, 2010 at 1:17 PM

jangan mudah putus asa,,enjoy je berblog. idea boleh datang daripada macam-macam sumber, just relax je berblog.

Latest Entri :
Senyum Itu Sedekah
Bila Si Dia Bertanya

December 3, 2010 at 2:42 PM

@efyna.pinkladies erkk??

@nurhafieza haham okok ^_^ thanks

@iqbalhakimisyhh, jeles ke? xkan la jeles..haha orite!

@misz nana baik2! ^_^ TQ

@Zaer!! penyelamat dtg!!! hahaha :D dah la. lupe kan post ni.. ^_^

@♥ Roshazzy Shag ♥ erkk, baik kak! ^_^ nanges mende nye.. =__="

@Afiq Bukhari baik!! ^_^

@eiela oritee.. :)

December 3, 2010 at 11:29 PM

Mana tahu. Nak merajuk mesti nanges punya! Alamak. Zaitoza kan budak Yakuza. Mana boleh nanges =.="

December 3, 2010 at 11:31 PM

@♥ Roshazzy Shag ♥bile mase zai nanges? ciss..

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza