Monday, December 6, 2010

Home » » BlogLarian bakal PECAH TRAFFIC!

BlogLarian bakal PECAH TRAFFIC!


Assalamualaikum, salam Maal HIjrah ^_^
BlogLarian? Aku dengar ni dari blog Dahlia, tapi aku tak faham..So, aku buat derk je =___="
Sampailah AfiqBukhari dan Nora tag aku.. Trimas².. Pastu barulah aku faham ape
 tu BlogLarian ni,,

" Saya suka blogwalking kerana.. Saya suke explore, boleh bace entry diorg yg maybe agak best dan kreatif. Selain tu dapat gak kenalan2 dalam alam maya.. Traffic membolehkan semangat aku naik untuk berblogging dan mendapat idea ^___^ "

Aku nak tag kembar dua orang ni.. Kak Hyun Miera ngan Kak Miera dan Alienelliz! hahaha

Orite, jom join weyh kome! ^___^
Cara² nak join, CLICK!

2 comments

December 6, 2010 at 4:19 PM

Assalam, terima kasih kerana sudi join BlogLarian

Bole cek blog anda dalam senarai ke 29

Selamat ber-BlogLarian

December 6, 2010 at 5:19 PM

alamak dik..akak dh join la..hihi

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza