Friday, December 17, 2010

Home » Aku hidup dalam kekaburan...

Aku hidup dalam kekaburan...

Thanks Hazalkervan ^^,
Gambar diatas ni, baru aku perasan, ade pompuan yg agak berisi,kan?hoho.. Gambar tu menunjukkan apa yang aku tengah alami dan tengah lihat, tapi taklah seteruk macam dalam gambar tu kaburnye,, Kenapa? Kenapa? Dalam minggu ni, macam² jadi.. Ada yg best dan ada yg x best.. Yang x bestnya sebab cermin mata kesayangan aku.. T.T sedihh...
Thanks Annabring ^_^
Tanpa cermin mata or aku taip spek je la*malas nk taip cermin mata panjang² tu..=__=" 
Tanpa spek, aku rasa tak perfect plak.. Rasa, eeishh.. Tak selesa langsung! Hilang kehenseman aku ni.. ^^"


Waghh, spek aku patah! Mmg dah lame dah dia bengkok.. Dah agak dah akan patah... Dan patah jugak..sobs² (T.T) Then aku gune plak spek lama aku dulu, masih elok lagi.. Legaa...sebab hensem kembali...*Puek! Legalah sebab aku boleh mengadap pc balik, boleh lihat dunia dengan jelas.. ^_^" Malas rasanya nak tukar frame spek yg patah tu sebab dah pakai spek lame ni.. Aku pakai dalam masa dua hari je kot, pastu patah pulak spek lame tu. Bukan patah, tapi tercabut skru.. Mane hilang ntah..Ganas sangat ke aku ni? >_<" Warghh, terpaksa jugak tukar frame spek lain, esok baru ambik spek baru.. yeahaahh! ^^,


Bye2 spek =( Jasamu dikenang.. Takpe! Cermin elok lagi, boleh gune untuk masa akan datang ^_^
*aku taip ni pun macam ape je sebab takde spek.. =__="
*walaweyh, aku kalah BPM ..sobs2.. takpelah.. Tak kisah.. ^_^



22 comments

December 17, 2010 at 5:05 PM

ksiaann...dlu2 msa kcik2 tringin beben0r nk pkai spek..taktau plak bila guna spek pun ade jgak derita eh bila spek tuh ilang..dulu ade kwn yg tpijak spek cndiri,trtnggal spek mrata...x smpurna je idup di0rang wl0pun skejap tnpa spek..hehe..ika p0n tak pkai wl0pun ika mmg rabun.

December 17, 2010 at 5:14 PM

@Atika Natashaohh, anda pun rabun?yupp, tanpe spek x boleh hidup woo...*konon..haha

December 17, 2010 at 5:27 PM

xpe2..ada can nk tukar spec..hihi

December 17, 2010 at 5:51 PM

spek saya dah hilang. susah hidup tanpa spek, tk nmpak! hahaha :D
tapi yg best tuh, dpt spek bru lah kan. ngee~

December 17, 2010 at 6:04 PM

haha..waa,r0penye,ade gak sr0n0k bila spek ilang eh..dpt spek baru!haha..mcm2..

December 17, 2010 at 6:09 PM

@Cik_Shiqahahaha, tu yg best tu :D

@Atika Natashayepp.. messtilah best! :D

December 17, 2010 at 6:12 PM

tu la..
kecik2 dulu orang pesan jangan tengok tv
dekat2..

December 17, 2010 at 6:14 PM

HUHU, seksa kann tk ada spek. spek aku yg patah pun tk bergantii daa nak 2 bulan tk pakai spek. tunggu masuk sem baru ni dpt jek duit PTPTN trus nk rembat contact lens weyhhh!

heeeeeeeee.
;DD

December 17, 2010 at 6:16 PM

@diana erk?? mane ade >_<" dari kecik dok tgk pc dekat2..whahaha

@Emanko pon pkai spek ke eman? haha
wohh, pakai duit PTPTN jugak =3

December 17, 2010 at 6:35 PM

hahhaha... i memang xboleh kai spekk...sakit bahagian belakang telinga...haihhh...ape punya kabur dahhh mata u...kihkih

December 17, 2010 at 9:15 PM

haha..mmg seksa hidup mata empat kan??dun wori eman. mish merasainya, huhu

December 17, 2010 at 9:40 PM

@Ain Atikadari tecik dok rabun, makin membesar makin kuat rabunnye..huhu

@najihah sahami seksa? ade spek, selesa la ^^, ha'ah eman, dun worry morry la weh.. =B

December 17, 2010 at 10:10 PM

Bapak ganas Abang Rambut Cantik ni! - Abang Botak Rockstar.

Wow! Dapat spek baru. Belanja lah Shag sekali :P - Shag

December 17, 2010 at 10:10 PM

jangan menangis!!
huhuhu
dbs
nty ayh belikan yang baru!

December 17, 2010 at 11:30 PM

@Shaghoi botak :D aku mmg brutal beb! haha
shag- wekk! xleh2.. >_<

@Zetchi Henryerkk....

December 18, 2010 at 1:45 AM

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Anonymous
December 18, 2010 at 10:17 PM

aiyark! cm tu la derita si pemakai cermin mata..patah susah kan..dah kabur dunia..haihh..

December 18, 2010 at 11:36 PM

hadoi pak ensem! kalau dh ensem tu,lupakan laa spek..aisehh!=p

December 19, 2010 at 12:06 AM

cermin mata teman hidup paling rapat dgn yaty...hiiiii :)

December 19, 2010 at 1:55 AM

@Nur Ardilla Najwawkumsalam, okeh! :D

@misyamissyou ahaha, skang dah ade dah spek baru ^^,

@Roxy zai ehh, spek ni menambah keenseman saya ^_^ hehe

@Miss Yaty yeszaaa, same2 :D

Anonymous
December 20, 2010 at 12:46 PM

haha . kesiannya =P

i still can survive without my glasses . tapi kalau kat mall itu yg susah . tak nmpak barang yg nak dibeli . hehe ^__^'

btw , syato zaila tetap hensem bah . muahaha =D

April 11, 2011 at 1:00 PM

@saya KILA syak! maaf zai lmbat balas :(

ceyhh,, still can survive :P

baguslah xnmpk barang, jimat sikit nak beli barang..hahaha xD

ek? mmg hensem! :P syak pun cantik kalau tak pkai spek pun :P

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza