Sunday, December 5, 2010

Home » Dapart 3 award! Yaya dan CikBulat

Dapart 3 award! Yaya dan CikBulat

Assalamualaikum, kehadapan kekiri kebelakang kekasihku yg kucintaik -__-
Sebelum nak taip panjang2 ni.. 
Zai mintak maaflah pada sesiapa yg Zai tak balas di "SHOUTBOX"
Bukan ape, tenet stimmix ni macam tutt je =___="  
Nak² plak blog yg agak berat tu.. Maafkan teman la ye.. Kalo stimmix line dah ok, teman terjah2 blog kome ye.. ^_^
......................................................................................................................................


Dari Cik Bulat, aku panggil Kak Bulat je..
Hah, sebab ape Kak Bulat bagi award ek? Special kott.. 
Dia tak tag, dia tag melalui komen or shoutbox, dan aku dapat! haha
Nak penumbok bukti? Tengok komen kat entry ni "Google Translate jadi MUSIC?"


Sebab ape Cik Bulat bagi ek?
1. Blog cantik, menarik, tertarik, kau memang tembam de b0oom! *yeke?haha. trimas²..^_^
2. Entry yang menarik untuk dibaca. *Alhamdulillah.. Best ek blog aku ni.. O.o
3. Layout yang kemas. (tak serabut)
4. Tak menggunakan ayat-ayat atau perkataan comel (bajet comel, senang cerita pelat pelat)haha* itew pon x ckew lha camtuu.. =___="
5. Blog tak berat.
6. Mesra alam. Opss! maksud aku, mesra blogger.. haha.. 
Ini dia awardnyaa..
Comelkan? ^_^"meleleh bear tu gilakan blog aku..


Ade lagi....
Dari Yaya
Purple ngan pink? Yaya ngan CikBulat berpakat ke ape??O.o
Lawa la jugak award ni :)
Tahniah Yaya! Dah smpai 100 dah ek blog anda.. 
Teruskan berblogging, orite? Thanks award tu.. ^_^

Nota kecik : Sape lagi x ambik award aku tu ha?? Takpelah.. tak nak ambik xpe.. aku redha..sobs2 T.T

3 comments

December 5, 2010 at 11:31 PM

Aloloh. Shag pun terliur tgk bear tu terliur. haha :DD

December 6, 2010 at 1:22 AM

hehe cngratz! dapat gak award ni ek :D

JOM JOIN SEGMEN BARU NI - BlogLarian

December 6, 2010 at 8:26 PM

@♥ Roshazzy Shag ♥ slurpp..haha

@Afiq Bukharin yep! ya, akan ku join! :D

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza