Sunday, December 19, 2010

Home » Tag dari Cik Mahira | Follower Award Fiqah

Tag dari Cik Mahira | Follower Award Fiqah

Assalamualaikum.. Wohoooo!! Spek baru dah ada.. (-0.0-) Sudah hensem kembali. *puek!
Skang aku nak balas orang yg tag aku ni.. Maaf ekk..aku ni dok sibuk jak..*konon sibuk Sebenarnya, byk tag & award yg aku dapat.. Tapi aku lupa nak bookmarkkan, ade dua je ni aku bookmark..
.....................................................................................................................................................................

Orite! Dapat tag dari Cik Mahira yang kini tinggal di Manipal, India.. Maybe belajar kot? ^__^ 
Kami di sini mengucapkan: 
"Hyep! Semoga berjaya di sana dan jaga diri ^^," *padahal aku sorang je ucap ni =3

Okeh! Masa untuk menjawab tag!
1)Adakah anda rasa anda HOT?
 - Mana anda tahu saya HOT? Berpeluh dah ni.. >_<" 
   Aku ni orang biasa² jak.. Tak HOT, tapi COOL~
2) Update Wallpaper anda sekarang! *gile marah, takot den
 -  Boleh aku tahu, wallpaper apa? Wallpaper pc kot?
 Aiyarkk, kantoi2 >_<" Aku tau byk folder, byk mende yang serabut².. Biaq pi la, pc den..haha Aku membusykan badan ni, so aku x sempatlah nak susun sume folder balik.. 
3)Cerita about this picture.
 - Aku dah lame dah gune wallpaper tu, nampk cantik maybe sebab ade line² colour tu.. Kot?
   *Xtau ape nak ckp pasal wallpaper tu =__="

4)kali terakhir makan pizza?
 - Hah? Bulan brape ntah.. Lame x makan..

5)lagu terakhir anda dengar?
 - Lagu.. Ermmm.. Pesawat, Sheila on7 and Top Louder.. Best lagu Top Louder tu.. 
   "Dancing in the moonlight.. Awww! " *ada dalam lirik tu, bukan aku saje2 wat aww..haha 

6)Apa yang anda buat selain buat tag ni..
 - Baru je on pc ni, terus bukak Fb and blog ^_^

7)Selain nama anda sendiri, anda dipanggil apa?
 - Ape ek? Panggil je Abg Syatoza ^^,

8)Tag lagi 5 orang
 - Dalam shoutbox la ek..
Tett! Sebenarnya ada lagi 4 soklan ni, malas nak taip dah..muahahaha
Maaf ^_^
....................................................................................................................................................................

Yeah!! Award untuk follower Fiqah.. Maafkan sebab lambat.. 
Okeh! Thanks Fiqah! Goodlcuk dalam dunia blogging ni! ^_^
-Tengah layan transformers ni! jangan kaco! xD

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza