Friday, December 24, 2010

Home » Segmen : Jom Berkenalan !

Segmen : Jom Berkenalan !

Pheewww~ Penatnya berjalan cuti² skolah di utara.. Berjalan mende, naik kete..haha
Ipoh -> Sungai Petani -> Alor Star -> Kangar -> Ipoh 
Sebab tu lah aku jarang bW, and then boleh plak update entry Maria Ozawa time cuti² ni huahuahua
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okeh! Bro NazirulHazwan tag aku.. Maaf lambat.. Sengaja je lambat².. xD
Jom berkenalan!
Soalan 1 : Apakah status anda?
Status yg macam dalam FB tu ke? Banyak ^^" Kalau status single ke dah kawen ke, aku ni single maa.. Nak ngorat aku meh 012-3456789. Confirm tak dapat! haha
Dah 3 tahun kot aku single, single itu COOL~ Kan? Nak² plak aku nak SPM dah tahun depan.. Malas nak couple, kapel, kapal mende sume tu..

Soalan 2 : Cite sket pasal diri anda?
Siket je? Aku ni lelaki.. Ok, dah.. Kate siket je? O.o Aku ni umoq baru 16, masih budak².. Aku ni suke berfikiran yang macam detektif.. Cewahh... Orang dlm blog ni sllu ingat aku ni umoq 20 keatas, tua tol aku ni >_<"

Soalan 3 : Ceritakan tentang blOg anda.
Pasal blog aku? Ape ade ek? Biasa² je blog ni.. Ade pasal aku, ade jugak pasal tutorial dan tips tapi sikit je la kot.. U I K S S ? ? ^_^ Itulah yg anda nmpk bila datang blog aku ni.. Ramai yg kata cantik, yeke? Macam x je -__-

Soalan 4 : Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Pandangan aku.. ermmm, blog? Macam² boleh kita dapat.. Antaranya dapat kawan baru dalam alam maya ni, dapat duit bile blogging.. Tapi aku tak kisah sangat duit tu.. And then dapat explore sesuatu info tiada atau jarang di suratkhabar atau di TV..

Soalan 5 : Nasihat anda kpd rakan2 yg baru nk buat blOg?
Ahah! Kepada kawan² aku di sana! Selamat datang ke dunia blogging.. Jangan jadi sombong, jangan asyik kejar popularity dan wang sahaja.. Carilah ilmu² yg bermanfaat.. Ok? Yang penting korang ikhlas berblogging dan pastikan korang rajin menaip ek..haha
Dapatkan tips² masa blogging daripada blogger yg dah senior yepp.. Macam aku ni, tak kot? Aku still junior maa..

Soalan 6 : Nyatakan keunikan yg trdapat pd blog anda?
Unik? Apa yg unik? Apa?!!! Takda apa kot.. Maybe yg "UIKSSS??" atas tu? Unik ke?

Soalan 7 : Sampai bilakah anda akn menulis blog dan impian anda dlm dunia blog?
Sampai bila² yg aku rasa aku nak blogging ^___^ Impian? Nak jadi seperti blogger yg terkenal kot? Tapi terkenal dengan budi bahasa, tips, info, dan macam² lagi.. Bukan terkenal dengan kehenseman dengan kekayaan yekk..

Yeszaa! Dah habis! Nak kene tag :

8 comments

December 24, 2010 at 10:14 PM

Nice story la!suka baca..semoga berjaya capai cita2 k!
kalau ada masa jemputlah ziarah rakan2 JOM BERKENALAN kat Blog saya tau!

salam perkenalan saya dari bakal guru SP n Biology~

nice blog!

December 25, 2010 at 10:19 AM

zai.. zureen kenal awak sbb awak hensem.. jadi, mcm mana laa tu? hihihi

December 25, 2010 at 11:39 AM

@:Cikgu Akim:yeke nice? -_-" haha thanks cikgu! ^_^ malangnya saya xambik jurusan sains tulen..hoho

@zureen wahhh, zai mmg ensem pon.. tq :P

December 25, 2010 at 12:18 PM

single itu setail...
haha..

weh.baru 16??bia betul.nmpk cm dah tue.agagagagaga...


LET US FOR VOTE FOR FARID FIKRI AND NUR NATALIA!!

December 25, 2010 at 12:57 PM

bagus, blogging bkn utk kejar popularity dan duit. me likey.

December 25, 2010 at 4:02 PM

@Puteri Iqa Izyanhaahhaha, single cool :D
iye, baru 16 ni O.o

@Sophie Al-yahyayeszaaa~ thanks kak ^_^ blogging dengan ikhlas,, yeah!

December 26, 2010 at 11:21 AM

heyy , slm pknaln , cn we be fwen ?? hee
come vsit my blog :)dont forget 2 follow ea ^^

April 18, 2011 at 4:34 PM

@dayanadarmawiyes, we can friend ;)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza