Sunday, May 29, 2011

Home » , , , » We hate to say goodbye, but... bye KIMAG.ES!

We hate to say goodbye, but... bye KIMAG.ES!

Assalamualaikum semua yang tengah membaca! ^_^ Thanks sebab korang sudi singgah ke blog aku ni.. Maaf, entry sebelum ni aku tak balas lagi komen korang.. Nanti aku balas eh ^^, Janganlah macam dulu masam blogspot ada masalah.. Habis semua komen yang aku balas semuanya dah hilang! Gggrr! Banyak plak tu!


Ok, korang selalukan upload picture korang kat photobucket? ke tak pernah dengar? aiyoyoyo~ Itulah tempat hosting simpan pelbagai jenis file macam gambar.. Sama macam imageshack yang ramai orang gune.. Blogger pun gune ape imageshack tu ^_^ 


Tapi kekadang gambar yg diupload dan letak kat blog tetibe jadi katak! Pesal? O.o Sebab tu aku tak guna pun imageshack ni. Ada caranya untuk hilangkan gambar katak tuh.. sila rujuk SINI tapi aku takpasti boleh ke tak selesaikan masalah tu.. =__="
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banyak sebenarnya image hosting ni.. Aku selalu menggunakan KIMAG.ES ! Senang upload! Boleh di upload tanpa register pun boleh maa~ Oh ya, aku pernah buat perbandingan Photobucket vs Kimages??

Tapi la ni... Kimag.es ni mengecewakan aku! =( Sudah beberapa hari dah website kimages ni tak boleh dibukak.. Aku ingatkan server dia down ke ape.. Putih je blog aku ni tanpa background kayu tu.. Semua gambar dalam blog ni hampir 70% semuanya diupload dari kimages ni ..T.T Akhirnya Kimages ditutup.. tettt!
One of the most best image uploader i've use it  ^_^ Sekarang aku nak upload gegambar kat mana plak? Rilex..banyak lagi tempat nk upload..Salah satunya guna hosting blogspot ni je (PICASA) hahahha =p Goodbye KIMAGES!

5 comments

May 29, 2011 at 4:21 PM

bila gmbr katak ni muncul...ramai yg duk tegur..hahaha...akhirnya zai say babai ye?

May 29, 2011 at 9:02 PM

haha.. Gayah da tahu lame pon.. mmg imageshack problem skrg ni..
ek eleh..ingatkan nk besara dr berblog..huhu.. buat suspen jep :p
adik... lawa lah blog.. bground da macam blog sampah akak je..hahah
sehati sejiwa la kita nih an??? hihi

May 29, 2011 at 10:55 PM

erk..xpenah guna pun zai...ai guna photobucket je..:P

May 30, 2011 at 3:50 PM

eeee... kesian zureen tak penah guna kimages. uwaaaaaaa~

June 3, 2011 at 12:57 AM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) zai say bye2 kak kimages lah akak..huhu

@Gayahspears eklehh, ade ke zai nak bersara? haha :D ye2, selimpa sejiwa xD

@najihah sahami malas dah nk gune photobucket! huhu

@zureen waaaa :( tidak kesampaiann~~

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza