Wednesday, May 11, 2011

Home » , , , , » Exam mathematic tadi macam tutt | Cun kan dia ni? ^_^

Exam mathematic tadi macam tutt | Cun kan dia ni? ^_^

Assalamualaikum.. Uikss? Nak blogging jap.. Letih woo pagi tadi 3 paper exam.. Sejarah, Math and ICT.. T.T Bahagian Math aku tak boleh buat,  byk bab dari form 4! Adeh!


Kejap je aku nk post ni, nnti nak sambung balik blajaq.. Esok math paper 2 plak... Aku kene tebus balik apa yang telah aku buat kat math paper 1 yang telah aku TEMBAK² jawapan dia tadi.. 6/40 soalan je aku jawan dengan tekun dan seriusnya.. Tapi baki soalan tu? Takyah lah aku taip, korang mesti dah tau..=_=" Nasib paper 1 tu 40markah ja.. esok aku nk buat betul² paper 2 untuk 60markah!!! Harap² lulus ler... amin! *nak dapat A time trial SPM ngan SPM sebenar la yek ;D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eh, cun jugak kan Tasha Shilla ni? =B
Tasha Shilla
Cun ! Cun! Walaupun aku tahu ramai benci dia kat cite Sahara TV3 tu termasuk mak aku =_="


Tapi aku cume cakap dia lawa aje.. ^^,v tapi yang aku nak macam ni;
Datin Norjuma
EEEeeeii~ Macam Anne!! Comel, ayu!!! <3 hahaha
Jangan main², Datin tuh ^_^" Ni aku post gambo ni pun takut² gak ni.. xD


Ok, bye2, doakan zai boleh buat exam esok!

credit gambo : OhArtis dan Google

17 comments

May 11, 2011 at 6:13 PM

wah2 dy~ wewittt! haha ;D

Anonymous
May 11, 2011 at 6:15 PM

wish u luck tomorow..jawab soalan dengan tenang...
tapi serius memang kurengggg sikit dengan tasya shila tu even dia sangat cantik..dalam sahara tu jer laa..sebab kita tak tahu luar dia macam manakan??

May 11, 2011 at 6:20 PM

@Eykawah2 dia jugak ;D

@CutieIntan thanks kak intan! :D wokey2 tenang :) yep2, kita tak boleh menilai org dari lakonan nya,, <--ayat baru xD

May 11, 2011 at 6:43 PM

dia cun! tp... muka dye garang.. ishh!! tak suka dia dlm cerita sahara tu.. rasa mcm nak genyeng je... hahha~ dah la gedik2 ngan my ashraf! haha~

May 11, 2011 at 7:36 PM

amboi.. tudia..
citarasa dik Zai mmg meletop..hihi
dok tembak je ka exam math td?? ish3... cikgu mane la ajar math ni.. habaq mai.. hahaha

May 11, 2011 at 7:39 PM

cun ar men tembak2 ! bole ikut jejak langkah ni :DD

papepon , buat betol2 esok . bace 10000 kali soalan tuh , gOodLuck :)

May 11, 2011 at 7:47 PM

cewaahh!!!malatop beb!taste tinggi giler! hahahaa..

good luck zai!

May 11, 2011 at 9:19 PM

goodluck !..math subjek paling best kot =P

err..comel lah dia..hehe

May 11, 2011 at 11:07 PM

tak boleh buat esok Shag tunggu kat rumah Zai dengan rotan kat tangan Shag. Hahahaha ;D

May 11, 2011 at 11:12 PM

gud luck..

amboiiii. hahhaha

May 12, 2011 at 1:14 AM

HAHAA, gudluck exam zai !!
sempat lg ko layan gmbr awek en. HAHA, datin norjuma tu mmg serious AYU CANTIK BOMBASTIKK!!

;DD

May 12, 2011 at 8:33 AM

owh baru tawu nme dye tasha shilla
dye ni memg cun
tp geram jerk
berlakon jahat memang jadik
grrr

May 12, 2011 at 9:48 AM

bini salleh pon lawo gak

May 12, 2011 at 2:37 PM

gmbr atas tak lawa..tp datin mmg lawa...siyes..mmg sgt lawa

May 12, 2011 at 8:55 PM

eee memang cun lah dikk datin ni . macam remaja lagi . hehee ~

ohye , selamat maju jaya dalam trial adek shayammmmm ;)

May 12, 2011 at 9:48 PM

dulu datin norjuma ni pernah tergemuk tau..
masa tu anak sulung dia dalam umur setahun lebih la..
lepas dia jadi pengacara semula
dia kurus balik..
dia gemuk pun lawa jugak..:)

May 12, 2011 at 10:15 PM

@G3-lina garang macam kmu ye amalina? haha :D eleeh, asyraf kmu konon...HAHA

@Gayahspears tu diaaa :D jeng3 :P

yep2, tembak2 je! kebabooom! hahaha,
bukan salah cikgu, salah saya sendiri ^_^

@yaya(; jgn ikot yaya!!! huhu
dah lepas dah math 2 tadi.. ok la jugak soklan dia..alhamdulillah ;D

@najihah sahami waceyh!! :P msti lah tggi :P thanks ;D

@muhammad iqbal hakimi bin tahir math mmg best! tapi kalau time exam..adehh --" eh, mmg comei :P

@Puan Besar Shag Yahaya boleh buat dah!! :D *xmo kene rotan T.T

@nora amila ghazali thanks kak! ambooioioi~xD

@Inchik Eman terima kasih! ;D

HAHAHHA., memang sangat2 sempat :D bom atom semua adalah xD

@nurkaloi erkk, baru thu ke >_<" tu lah pasei, dah mmg watak dia gitu :D

@JIJI YU erkk, hahaha... tetibe masuk bini salleh..haha :D

@lydiamiza23 lawa macam akak kan? ;D

@Ini Kisah Tia eei, cun macam zai kan? xD

trial lagi berapa bulan kak ==" thanks kak! ;D

@diana oh, yg dalam ohmedia tu dia la ek kak? :D wahh, kurus gila! makin cun! heee ~ dia pengacara apa?? nak tau! :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza