Friday, May 6, 2011

Home » , , , , , , » HOT Ticket akan senasib pupus dengan Youth Club?

HOT Ticket akan senasib pupus dengan Youth Club?

Assalamualaikum, Yooo! Salam petang Jumaat! Penghulu segala hari =D Dan juga tinggal lagi 2 hari aku nak exam..waa~ T.T


Lepas solat Jumaat tadi, aku ngan abg aku pegi Ipoh, ambik stock HOT Ticket yang baru.. Stok lama dah habis dijual.. Err, sepanjang jual Hot Ticket ni, sekali pun aku tak pernah guna.. Pehal ek? Maybe aku pengguna setia CELCOM kot?haha ^^"


Tadi dapat stok Hot Ticket, itulah stok yang terakhir untuk ejen(abg aku)...
Aku ngan abg aku tadi dapat tau dari pengedar stok yang Hot Ticket tu dah berhenti pemprosesannya.. Knapa ek? O.o abg aku tak tahu, aku lagilah tak tahu... adehh =_="
Yang paling baru RM15, cube perhatikan gambar atas ni.. Ape beza rm15? O.o
Bezanya Hot Ticket lama*atas gambar pompuan dengan Hot Ticket baru*bawah,warna merah ialah masa berbual dan SMS.. Tapi harga dengan tempoh tetap sama ^_^

Err, Hot Ticket maybe akan senasib dengan Youthclub kot?
Alhamdulillah, aku guna YouthClub ni! ^^,v Sekarang Hotlink dah menghentikan pengeluaran simpack Youth Club ni.. nak tau? Yang ni aku tahu! Sebab, ade kes penipuan.. Contohnya, Atuk nenek dapat pkai Hotlink Youth Club menggunakan ic cucu,cicit dia... *pesal aku mention "atuk nenek"?==" Sama kes dengan Digi Campus dulu..

Bukti?
Bace2 ^_^ Nak lagi bukti? Pergi kat tempat pengedar Hotlink berdekatan, tanya dia "Hotlink YouthClub ada ka?" Kalau ade, Ggrrr~ Aku nak! hahaha xD Alah, aku rasa kalau ada pun mesti harga dia mahal banding harga asal tuh.. Confirm2!

Okeh, aku nak makan!!! Belum makan tengah hari lagi ni.. >_<

akibat permintaan lebih ramai/banyak dari pengeluaran(akan datang), harga hotticket maybe akan ditukar..maknanya rm6 = rm8, rm8 = RM10, RM15 = RM20 ^^.v

14 comments

May 6, 2011 at 11:11 PM

now k.gayah pakai hot tiket rm6 punyer..jimat.. berbaloi2..hahaha akan dtg nk pkailine lak..hahaha

May 7, 2011 at 5:13 AM

owh ! cenggitu pulak . haha . alaa , bukan hotlink aje . celcom boleh , digi boleh . sape tak nak murah dik . dulu akak pakai digi , maxis dan celcom student punya . haha ! tiga2 sekali . hambek engko ..

May 7, 2011 at 12:25 PM

mueue aku dgr digi easy pon bes gak

May 7, 2011 at 3:38 PM

x best la cm ni zai..ell guna maxis...youth club murah sgt..huhuhu pasni lau nak msg awek msti mahal! x nk ad awek la cmni..haha =P

Terbaik Dari Hati Batu [dot] Com
AKU CURIGA DENGAN NUFFNANG, KORANG?

May 7, 2011 at 7:59 PM

hohio..patut r..lepas ni kalau nk topup koling zai je la.hahaaaaaaa

May 9, 2011 at 10:33 AM

abah saya suka sangat guna hot ticket..hihihi..

May 10, 2011 at 2:11 AM

salam ziarah ^__^
saya pengguna tegar HOT TIKET tettttt..HEHE

May 10, 2011 at 7:39 PM

hot ticket best lahh ! jgn di stopkan sudah !

May 11, 2011 at 12:39 PM

sian akak dlu xsempat beli youthclub T__________T

hot ticket tu mcm mane?
topp ke sim card?
akak tak pena amik tau. hahaha

Anonymous
May 11, 2011 at 4:21 PM

MDT pun pakai gak! tapi rasanya lebih seswai utk kapel yg sedang bercinta & yg rajin sms sbb mak aiii punyalah banyak sms free
yg tak guna lagi pun ada 400++

May 12, 2011 at 10:05 PM

@Gayahspears ooo, berbaloi2 ek? nnti2 dah takda dah hotticket..haaa~

@Ini Kisah Tia akak tamak :P

@JIJI YU yep! ramai gila bangla ngan minah indon beli sim digi easy kat kedai den =="

@Hati Batu ek elehhh ell ni..hahah :D

@najihah sahami nk call zai? meh no :P

@✿....rossa alina....✿ ambuih, anda sendiri tak pkai ke? :B

@nurul afika tett! :D nnti hotticket dah takda camna? haa~

@yaya(; nk jugak stop! nak! aahaah xD

@A i n n u r A f i f f a h adehhh,,adehh lagi... =\ *dah balas kat fb:)

@makdara TERdiva yep2 betui2 ;D

June 7, 2011 at 6:29 PM

Tempat Peja susah nak dapat hot ticket.. menci tul!

Artikel terbaru:
Nasihat Kepada Anak Berkenaan Ibu Bapa

June 29, 2011 at 6:04 PM

http://www.herstoriie.com/2011/06/tolong-first-time-beli-hot-tiket.html

tolong tengok ni boleh ? :)

July 7, 2011 at 2:29 PM

macam-macam la hotlink ni
digi pun best

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza