Tuesday, May 31, 2011

Home » , , » Perkara yang dah lama aku tak buat | Perak Inter-School IT Literacy Championship 2011

Perkara yang dah lama aku tak buat | Perak Inter-School IT Literacy Championship 2011

Assalamualaikum.. Selamat tengah malam kepda semua pembaca! Sekarang dah pukul 00.39.. Harini hari terakhir bagi bulan 5 ni.. cepat masa berlalu.. Oh, sekarang cuti.. So, aku nk blogging puas²! HAHA ^_^" 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Apa perkara yang dah lama aku tak buat ek? Ada 2 perkara saja.. 
Photostat kat kedai orang
Huh, aku dah lama tak photostat kat kedai.. Dah berapa bulan ek? Hurmm.. lebih 3, 4 bulan kot? hah? Caye ke kome? >_<" Mmg aku tak nafikan banyak gune photostat untuk tahun ni.. Yelah kan, budak ni (aku/zai) nak SPM kene copy2 banyakkk nota , den mane ade duweeet~ T.T..


Camne aku photostat tanpa pegi ke kedai org? Huh, aku photostat kat kedai family aku sendiri lah ^_^ ngeh3~ Tak yah bayooo~ =P 


Topup kat kedai orang
Dulu ( aku tak igt tahun berapa) selalulah jugak pegi kedai topup.. Sehari rm3, esoknya topup lagi.. Kalau sebulan dah brapa banyak untung dah kedai topup aku pegi tuh..=_="


Sekarang tak payah topup² kat kedai orang dah.. Ayah den dah jadi tokey topup..haha =B Sebulan 2 kali je kot aku topup rm10.. KOT! Itu celcom..kalau maxis tak tentu, jarang guna maxis.. Setia pada yang celcom aje ^_^


Selalu jugak aku cakap kat mak aku, "ma, nak topup",dengan laju aku cakap.... Mak aku salah dengar, mak aku dengar 'SEPAK'.. adedehh~ ==" Tu lah, laju beno cakap topup nye, kan dah jadi 'sepak'..
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Owh ya, tadi aku,kekawan ngan cikgu pegi Jusco Ipoh. Ada pertandingan ' Perak Inter-School IT Literacy Championship 2011' ^_^ Peserta dari sekolah aku hanya 8 orang je (termasuk aku).. Dan lapan-lapan peserta tu jugak semuanya kalah..nguhahaha~ Takpelah, dapat pengalaman baru harini ^_^

Okeh! Sebelum aku nak chauww ni, apa perkara yang lama korang tak buat? Lantaklah positif ke negetif perkara kome dah lama tak buat tu.haha =D

5 comments

May 31, 2011 at 1:41 AM

Maaf adik.. Pg akak xdpt nk tgk adik.. akak masuk sipital sbb tekanan darah kurang...
ptg baru sampai umah.. maf sgt2 :(
nk tgk xsempat...

May 31, 2011 at 11:18 AM

salam zai..
wahh top up dr kedai ayah ye?nnt akak call jek nak suh zai top up kan tuk akak eh..hihi

huwaaaaaaaa...mana pergi header akak zai?

May 31, 2011 at 1:49 PM

lama sngat xketuk kepala zai. boleh macam tu? haha

May 31, 2011 at 2:55 PM

Haha. Nak sepak Shag pun boleh kasi free je kat Zai :P

June 1, 2011 at 7:37 PM

sepak ? wahaaaa ! ><"
jadi tokey topup eakk . boleh buli dea topupkan yaya nih :D

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza