Saturday, May 21, 2011

Home » , , , , , » Domo , Danbo, Android cute?

Domo , Danbo, Android cute?

Assalamualaikum, uikss? Sihat? lama tak update haihh.. 
Uikss? Maaf! Entry ni banyak gambar, maybe ambil masa untuk loading page ini.. ^_^
Larikkkk!
Domo!!! Korang mesti suka kan domo ni? (terutamanya perempuan) ==" Kenapa pompuan plak yang suke? Bukan sepatutnya lelaki ke yang suke domo ni? Sebab Domo ni gigi dia kan tajam, tak ke ganas cite dia? Pastu selalu nganga plak tu.. 18SG ni! haha =__="
Haritu, ntah hari apa ntah aku tak ingat.. Abg aku beli domo ngan android work ni.. Beli kat facebook katanya.. Dah macam lowyat, mudah ke hape facebook ni? ==" Tapi baguslah ^_^

Banyak jenis Domo ngan Android ni sebenarnya.. Aku tengok kat tenet cute² je semua ^^,
Tapi harga dia... Pehhhh.... Korang teka je la ye, atas rm10 bawah rm100.. hah, brape rm? O.o

Abang aku cakap dia nak beli Danbo pulak.... Danbo tau? Yang kotak² tu.. Tapi aku rasa macam boleh buat sendiri je? Macam KAT SINI . Ada dulu aku singgah blog sorang tu.. Dia suke camera lomo, pastu tangkap gambar dengan danbo.. Sape eh? Aku lupa dah.. >_<"

Ok, minggu depan lah kot aku update dengan baru² je semuaaa~ ^_^ nantikan kejutan untuk anda..hohoohoh , Bye!


* Gambar atas semua aku tangkap kecuali yang Danbo tu, credit to GOOGLE ^^v
* Salam takziah saya Syatoza Zai kepada keluarga Telordibasuh.. Semoga arwah(Abdul Hakim Bin Mohd Kamal) tenang di sana.. Al-fatihah.. Amin!

10 comments

Anonymous
May 21, 2011 at 6:34 PM

Hua Hua Hua :D

Seriously, memang comel!!! :DD

May 21, 2011 at 8:22 PM

grrr!..bak sploh!..comel je..hehe

May 21, 2011 at 8:35 PM

nak angrybird la .. tak mau dua ni .. hehehe

May 21, 2011 at 8:48 PM

xkre larh android kew, domo kew, dando kew, donut kew..opss!..hihi..i`m really adore ngan bnda2 nie..sbbnye..mereka sgt kiut miut triut!..=)

May 21, 2011 at 10:43 PM

aku suke gile bnde alah ni , comel gile , ( alamak kantoi kelakian aku cmni ) hahaha

May 21, 2011 at 11:36 PM

okeh DOMO :)
hahahahahahaha ! nak eakhh !


btw , THANZZZZ ZAI wishhh untuk yaya untuk kali keTIGA :DD huaaa .! terharu :)

May 22, 2011 at 1:57 AM

akak tak la sukee pun. pooh comel lagik. haha :P

May 22, 2011 at 3:38 PM

@SS :] comel macam saye kan? kan? :P

@muhammad iqbal hakimi bin tahir ade dua je kot..ahaha xD

@Nay den mane ade angrybird lagi..wuu >_<"


@..priNceSs aMiSsa.. danbo tau, bukan dando..haha :D


@syamsid dhuha adooi! malu weyh malu! xD hahahah :D

@yaya(; erkk,, =) sesame :D


@A i n n u r A f i f f a h pooh tu zaman dlu2 punya la kak! :P hik3

May 22, 2011 at 4:48 PM

domo tu comey la. msti kecik saiz dia ! boleh makan !

June 3, 2011 at 12:35 AM

@Hanis mmg kecik! ^^,v

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza