Sunday, May 15, 2011

Home » , » BUDAK KL SMK RAJA ABDULLAH DIBULI!!

BUDAK KL SMK RAJA ABDULLAH DIBULI!!

Assalamualaikum. Wohoo.. cerita panas ni.. dan jugak memanaskan aku gak ni.. GGGrrr =="

Click gambar diatas untuk tengok video berkenaan. Aku tak tahu camne nak embed video masuk ke dalam blog..haha. Memang buta IT tul aku ni..kan3? =__=" 

Kesian aku tengok budak cine tu, err.. OKU kah dia?? Kenapa tak berhati perut limpa hempedu langsung pi tarik² rambut, desyum² dia?  ish3~ Anak² remaja sekarang... *aku pun anak remaja sekarang jugak..haha xD. Aku rasa kes ni mesti masuk paper or tv nanti ni.. Betui tak? O.o

Aku printscreen fb yg dikatakan budak ni berkait dengan video buli tu.. Kalau korang cari, mesti bahasa cina kan? Aku translate ke BM maa~ haha Dia dipaksa? yekeee =_="

Ade budak yg berkaitan tu punya blog aku tak faham apa dia cakap bila aku guna google translate.. ==" Err, tapi komen banyak gilaa!!! haha Banyak hentam dia! =D


update! den baru tahu pasal ni.. rupa nya kes ni dah lama.. err, ade org ckp deme dah digantung sekolah... Aduhh, apelah aku ni >_<" ni la kesannya bila tak pakai tenet & tak tgk tv untuk brape hari..haha =D sorry~
takpelah, asalkan den update ;)

5 comments

May 15, 2011 at 9:05 PM

akak tgk 2-3 hr lepas..benci tul tgk budak2 kaki buli nih

May 15, 2011 at 9:27 PM

tak habis2 dengan gejala buli. dalam paper pun banyak kan. kes senior buli junior. tak faham betul dengan dorang ni -.-

May 15, 2011 at 9:57 PM

hei dak2 skang ni... berani betul...

May 16, 2011 at 7:12 PM

haduii.. ape2 la budak zmn skrg ni... buli jer tahu.. ingat ape.. cter buli aflin shauki.. haishh

May 16, 2011 at 8:55 PM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) eh, dah lama dah eh rupanya..haha >_<" kan dah salah info :P

@Miza Yusof deme nk tunjuk deme tu besaq sgt..kene polis, haishh, diam..haha

@shigellazoster ish3.. tu la paseii =_="

@zacky ~786~ diorg frust x dpt berlakon skali dengan afdlin shauki..haha

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza