Sunday, May 22, 2011

Home » , , , » Domo dengan Android Work jumpa "abang DOMO"

Domo dengan Android Work jumpa "abang DOMO"

Eh, sebelum aku cerita pasal domo,android ngan "abang DOMO" ni.. Aku nak beritahu yang aku tukar balik ke nuffnang kejap.. Kejap je! Sebab brape ringgit je lagi nak cashout >_<" Korang click² la yek! Kalau aku berubah fikiran nak ke nuffnang balik.. Aku tukarlah.. sebab adverlets tu aku ade wat jahat sikit.. *kantooi =="


Erkk, domo lagi? android lagi? warghhh! Pehal dua tiga arini ni asyik domo je.. (==") Yela, nak jadikan bahan entry.. Aktifkan blogging katakan ^_^
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korang tau kan pasal entry DOMO, DANBO, ANDROID CUTE? semalam punya entry?
Harini Domo dah ada "abang" dah.. ^_^ Abang dia besar!! Tapi agak lembik.. sebab dia diperbuat daripada kertas =__="
Domo ngan android ajak "abang DOMO" pegi tengok wayang cerita "nurkasih" kat rumah aku ^_^ Sejak aku langgan astro first ni, ramai woh yang datang rumah aku.. * b0o0oo~ =__="

Dah habis movie tu, diorg pun bersalam-salaman nak balik.. Budi bahasa budaya kita.. ^^

bye2! :)

-END-
tak ada idea nak update woooi! haha xD
-semua gambar abg den tgkp. TQ sebab baca.. >_<"

12 comments

May 22, 2011 at 4:31 PM

comey ngat aih domo tuh!
layan nur kasih~~~~

May 22, 2011 at 4:54 PM

cerita dalam cerita.. mula2 xphm.. pastu baca balik baru paham..hahahampes

May 22, 2011 at 6:42 PM

zai takda idea pun nmpk kreatif.kena 2 kali baca br akak phm..haha

May 22, 2011 at 6:55 PM

cantik ko tangkap gambar tu.

ape lagi,tambah dialog, buat 1 cerita.keh3..,

nyit2^^

May 22, 2011 at 7:30 PM

tak lama lagi angrybird menguasai ... hahahhaa

May 22, 2011 at 7:58 PM

hahaha..zai pun main domo?aihh...budak umo 17 mmg cmni kot.

May 23, 2011 at 4:35 AM

hoho... meh la sini domo, danbo n adnroid kiut tu... Meh ikut ak balik blog :D

May 23, 2011 at 8:25 AM

haha..rajin nye buat abg domo... zai ni..

May 23, 2011 at 2:12 PM

bahaha kelakor2 , tp comeeyyyy , weeee

May 23, 2011 at 8:02 PM

comel jer..

May 26, 2011 at 1:25 PM

akak pon dah tukar balik nuff. hahaha

eyh. domo ni mcm seram je~ haha

June 3, 2011 at 12:34 AM

@ieda CUMA comei macam saye :P masyeh :)

@Gayahspears erk, camne tuh?? haha :D

@Lydia Miza(Aidyl Azim) same nmpk macam kak gayah, ape yg x faham nye.huhu

@ch0mbi ahaha, trimas2 ^_^ nntikan~

@Nay apa tu? angry bird? lalaaa~

@najihah sahami zai tak main! zai main tgkp je! :P

@Enchik Nine sila2 kalau boleh..haha :D

@Cik Miera rajin tu kekadang je dia datang kak :D haha

@syamsid dhuha comei macam den kan? :D

@zacky ~786~ kan2 ^_^

@Puteri Iqa Izyan yeahh! tukaq ke nuffnang balik! ^_^ seram ke? ramai kata cute! huhu

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza