Sunday, May 29, 2011

Home » , , , , » Ok, ok. Aku update untuk harini =_="

Ok, ok. Aku update untuk harini =_="

Assalamualaikum.. Uikss?? Selamat bercuti! Berakhirlah sudah exam aku selama 3 minggu dan ini bermakna tinggal lagi sikit je masa nak SPM. Tidak!!! \\=00=//


Aku tak tahu nak update ape harini.. adeehh.. Idea! Idea! Mana kau wahai idea di dalam kepala otakku ini? Keluar!!! Time cuti ni la masa kau untuk berblogging puas² weyh idea! Time sekolah banyak pulak idea ko yek.. <-- maaf, bercakap dengan 'idea' aku jap.. >_<


Kerja sekolah mesti ada, wajib bagi setiap pelajar itu ada kerja sekolah! Ok, aku no hal pasal kerja sekolah ni, tapi pasal assigment/folio seni ni.. adehhh.. mencik! Tadi aku buat seni jap.. Bukan seni untuk folio tuh, tapi 'seni' aku sendiri.. ceyhh~ Aku bukan pandai pun bab² melukis ni. Nak² plak kartun.. Lagi ler macam hampeh kartun aku.. >_<
Tadaa! Buruk kan? kan? dan kan? serta kan? dan lagi kan? udah²~ =__="


Gila! Tercabar Kak Shadawentz gini! haha
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arghhh! Stimmix harini manyak lembab wooo.. Hentak² tangan aku kat meja pc ni.. <-- tak akan lajunye stimmix tu kalau ko hentak² =__=" Gigit jugak kat modem stimmix ni kang..GGrr~ Tau kan stimmix tu ape? Singkatan pada 'Streamyx' lah.. Singakatanlah sangat, same je aku tengok >_<"
Memang lembab tul harini.. Esok² harap taklah.. ^_^"


Ok, goodnight..salam'alaik..
*terserlah bakat tahpape aku harini >_<"
*maafkan den pasal streamyx tu, walaupun apa terjadi, aku tetap setia pada kau streamyx... *ceyhhh =p

*itu semua aku lukis yek :) kecuali warna dan ayat text 'kachak²' tu =)

11 comments

May 29, 2011 at 2:02 AM

kalau bosan je edit gmbar ea?? ahaha header ell bila nak buat?? :)

May 29, 2011 at 2:08 AM

pewitttt header baruuuu

May 29, 2011 at 6:01 AM

hahaa . aluluuuu . patut le seabad sekali baru hupdate entri . hehee ..

May 29, 2011 at 11:48 AM

Lawa siput tuh.. hahahha... xD

Entri terkini: Wawancara bersama Pisyek

May 29, 2011 at 11:53 AM

hahha..buat le keje skola tu..bnde lain lak dia buat nih..ish.. :P

May 29, 2011 at 1:08 PM

wewwiiittt... ada bakat upanya melukis.. hihi..

May 29, 2011 at 1:20 PM

HAHA! buat homework teacher cepat! ;p

May 29, 2011 at 2:46 PM

hehe..header baru?cam kanak2 riang je akak tgk zai.

May 29, 2011 at 2:50 PM

haha. comel je siput tu! ;p

May 30, 2011 at 5:07 AM

BB akak pon cam siput dlm gambar Zai tuh..haha

nk download ape pon tak blh~!!! hahaha

June 3, 2011 at 12:48 AM

@Hati Batu tak edit, lukis tu! haha

ell tak mintak pon! :D

@Ayeem Jemain peewit :D tapi takleh lawan ayeem punya! ahah

@tia @ Ini Kisah Tia aluuu~ ^_^ dah update lah! :D

@Pisyek ahhaha, siput pun lawa xD

kak misya : taknak! nk cuti! haha

kak miera : mana ade bakat! :P biasa2 aje :)

kak shada : err,.. baik teacher! :P

kak lydia : eh buukanlah, itu zai lukis ^_^ mana ada header baru ^_^

kak zureen : comel macam akak kan? :D

kak gayah : HAHHAH :D sian akak :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza