Saturday, February 12, 2011

Home » Tidur melebihi 10 jam | Terima kasih

Tidur melebihi 10 jam | Terima kasih

Assalamualaikum, Weehuuuu~ Perghhh.. lame kot tak update blog ni >_<" Jeles je aku tengok org update blog tapi blog aku ni tak di update²..haha


Harini ari sabtu, hari² cikgu saya main bola hari cuti bagi aku.. Hari time aku tido lebih masa dari hari persekolahan.. Lebih kurang 7-10 jam la aku tido.. Sedap beb. ZZzzzz~ Tapi ade keburukan bila tido ni, macam otak jadi lembab sikit.. jadi bengong² sengal ubi sikit..haha xD


Aku teringat masa kecik² dulu, darjah brape ntah.. Darjah 2 atau 3 kot.. Masa tu bulan Ramadhan, aku bangun sahur pukul 4pagi camtu .. Pastu sambung tidor balik.. Tido punya tido, aku bangun² je dah nak masuk azan Maghrib! Warghhhh >_<" Memang tidur mati betul aku ni.. Kalau ade bom meletup pun aku tak dengar..haha Tapi tu cite time kecik² dulu lah, skang dah takda buat.. Mau nye kene sepak terajang oleh mak aku kalo aku buat camtu.. =__="
Sumber gambar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Happy birthday to you.. Happy birthday to you Zai.. Happy birthday to youuu.. ^^,
Waaa~ Thanks pada semua yg ucap birthday kat aku di skolah, rumah, facebook, dan lagi best di alam blogger ni ^_^ Terharu ni.. Meleleh ayor mato teman T.T 
Kome nak ucap happy belated birthday boleh je, anto kat komen.. ^_^

9 comments

February 12, 2011 at 2:01 PM

hahhaa...hepy besday adekk!! hahahaXD

February 12, 2011 at 2:56 PM

hhahah

meleleh aje??

hadiah tarak ka???

February 12, 2011 at 3:37 PM

mueheh..aku penah tido sampai berbalik hari..tido pagi bangon pagi..mase musim winter

February 12, 2011 at 4:30 PM

pergh asal x cukupkan je bangun azan isyak?

February 12, 2011 at 4:56 PM

zai..bangun2...hehe

February 12, 2011 at 8:53 PM

tido je..haha

February 12, 2011 at 9:57 PM

lame sungguh tidooo !!!!! :PP
bhahaha zD

ni mesti nakal ann mase kecik2 !

February 13, 2011 at 5:47 PM

@Eykathanks kak! :P

@bunandalah bg adiah kat sayeee ;P

@JIJI YUuihhh, kalo musim winter mmg la. mau leh tidoq 2 3 ari..haha

@EmanCloudahahaha, nk mkan. lapo xD

@najihah sahamidah bgun la kak >_<

@aNnE tido tu best! :D

@yaya(;er.. agak nakallah :D

February 14, 2011 at 9:10 PM

Happy Birthday Zai ^__^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza