Monday, February 14, 2011

Home » , , , , » Kontest Blog Cun.Lawo.Kemas. plus hensem ^_^

Kontest Blog Cun.Lawo.Kemas. plus hensem ^_^

Kak Syu!!! Cintaku tebal + Hak milik kekal! dah macam lagu Linda & Diana dah.. =__="
.click header atas tu untuk terus ke contest tersebut.


Assalamualaikum, perghh! Aku nak joinlah contest ni.. Kenapa aku nak join contest ni? O.o
Walaupun aku dah menang Template Tercantik by Gayahspers?Just for suka suki, kalau menang Alhamdulillah syukurlah.. Dapat gak topup untuk aku geli² msg ngan kawan... =B

Itulah syarat² dia jika anda mahu meminang join contest ni.. ^_^"
Taq : 

Aku nak cakap sikit.. Cun? Cunkah blog aku ni? Lawa? Lawakah blog ni? Kemas? Kemas ke? Selekeh je aku tgk >_<" and then tambahan dari aku, Hensem ke blog ni? InsyaAllah..haha =D
Lagi satu, ermm.. Nak cakap kat Kak Syu, kalaulah contest ni menggunakan undian, Err... Dengan serta merta *ceyhh ayat
Zai tarik diri ^_^ Ok? Sebab apa? Bro Alieff! Pinjam entry! ^_^ Baca SINI je la.. 


Okeh, nk habis menaip dah ni.. Lepas ni nak menulis plak.. Tulis buku skolah T.T malas!
Chauwww.. Assalamualaikum.. Salam Maulidur Rasul.. Peace! ^^,v

kepada Atiey : sorry sgt2 x dapat join contest tu, sebab melibatkan gambar.. Zai malas nak join contest² yg kene gambo ni.. ;D sorry..



8 comments

February 14, 2011 at 4:38 PM

kemas+cun la blog ni...dont worry moga berjaya

February 14, 2011 at 5:55 PM

tu la zai..akak pun xjoin sebab kena undi. adeh. dah lam malas sikit nak mohon undian org ape semua ni. huhu

February 14, 2011 at 5:55 PM

eh!!lupa pulak nak habag mai...mekasih zai sebab tag akak ea.hehe/. terharu jap. tp nanti kalau rajin akak join je ni nanti..heheee

:P

February 14, 2011 at 6:27 PM

alahai cian . tak dapat join ye . tak pe . e'eh ! thanx sebab tag atiey . walaweh . terharu . hik3x .

February 14, 2011 at 9:03 PM

Good luck zai ^_^

February 15, 2011 at 8:57 AM

haha thanks zai sbb tag...suka2..tp...hati batu ni x ensem la..haha hati batu ttp hati batu..haha

so gud luck adik zai..haha =P

February 16, 2011 at 11:20 PM

Good Luck bro! Chun kedebabom dah! Hehe ;D

February 20, 2011 at 4:21 PM

@efahehe, thanks :)

@najihah sahami same2 :D akak bukan memang pemalas ek? :P :p

@atiEy_[azHa]alalallalaa~ :D same2 ;D

@titirarathanks tira :)

@Hati Batuaduuii,,ish! hati batu tul ler xD

@Puan Besar Shag Yahayayeke?? hik3 :D thanks kak shag! :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza