Monday, February 14, 2011

Home » , , , , » Churpchurp : Spread message and get rewards!

Churpchurp : Spread message and get rewards!

Assalamaualaikum... Uikss?? Aku update yeay! muahahaha~

Apa yg bestnya Churpchurp ni? Bagi aku la.. Bagi pendapat akulah, churpchurp ni adalah anak buah Nuffnang.. Semua blogger tahu kot Nuffnang tu apa.. Jika tak tahu, tanyalah pada siapa yg tahu.. Aku malas nk taip panjang pasal Nuff ni.. ^_^ Oh ye! Search google "apa itu nuffnang" .. Confirm dapat nye lah jawapan yg anda nak cari tu.. ^^,v


Ape yg membezakan churpchurp dan nuffnang ni, ialah nuffnang keluarkan iklan secara automatik pada blog sahaja.. Tetapi, churpchurp anda kene publishkan sendiri iklan tu secara manual.. Churpchurp ni, satu click pada iklan tu bernilai RM0.20 selalunya.. ^_^ 
Bayangkan, anda sebarkan iklan churp² tu di Facebook, Twitter, ape lagi? Tagged, Blog.. Sorang dah m0.20, so kalau 10 sehari click dah rm2.00 kan? Kalau dah sebulan? Kiralah sendiri.. Aku tak ambik addmath.. ekekkeek * tetibe >_<"

Macam account churpchurp aku ni;
Baru Rm13.20 aje.. Sikit! Sebab aku malas nk sebarkan.. Kalau anda, sebar²kan kat facebook, bla bla bla.. Mungkin lebih pendapatan yg anda dapat dari aku ^_^

Memang best ! ^_^  Nak daftar? Click SINI di atas nama Zai =D wassalam...


Update!
Kalau anda malas nk sebarkan? Ermm... Boleh lihat di sidebar blog ni.. ade ruangan CLICK dan CLICK tu.. Nnti aku buat tutorial camne nk buat..orite? ^_^

sumber yg zai bace : SINI , SITU

uikss? : penaip dalam keadaan kelam kabut ni >_<" Maaf jika entry kurang memuaskan, maafkan saya jika ada kesalahan.. Tak faham tanya lah ek =)

4 comments

February 14, 2011 at 10:25 PM

dahjoin tp malas spread.boleh x huhu

February 14, 2011 at 10:28 PM

nanti tira join ye cik zai :) hehehehehe :P

rm13.20 tu boleh la blanje tira kannnn ? hehehehe

February 14, 2011 at 10:57 PM

muahah aku punye nuff lepas joi 2 minggu baru je lime puluh sen..heheh

February 20, 2011 at 10:48 PM

@ayin~weeweetboleh :D buatlah macam sidebar tepi ni --->

@titirarahik3 :D tak janji! :D hahaa

@JIJI YUadehh, sabaq2 ^_^

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza