Sunday, February 20, 2011

Home » , , , , , » Awek Jepun Berkaomoji (^-^)

Awek Jepun Berkaomoji (^-^)

Assalamualaikum, Selamat tengah hari! Sudah lunch ke? Aku ingat tengah pagi lagi, sebab rasa aman sejuk je rumah aku ni..hoho Esok sekolah! Ni aku malas ni.. >_<"
.....................................................................................................................................................
Korang tau tak KAOMOJI tu apa? 
Kaomoji tu dari jepun yang bermaksud “kao” = face, “moji” = character..
Barulah aku tahu yang emotions (^_^) (^^,) (=_=) yang aku selalu buat tu adalah Kaomoji..Tapi aku suka lagi guna ^^, , ^_^ , ^^" Tanpa "()" 
Berbeza dengan barat yang menggunakan emotion =) :-) :-o alaa, dalam YM, IM yg sllu kita dok chatting tu.. 

Oklah, jum tengok emotion² kaomoji ni;






 








 
 
 
 
yess!!! 
 Awek jepun? Awek?! Macam makcik jiran aku je ni..huhu Apa? Korang nak maria ozawa ke yang buat emotion² ni? Tanya la dia ekk.. HAHAHA ^-^


13 comments

February 20, 2011 at 1:19 PM

wah best2 ;)

tapi muke pompuan tu tak brape kiut la . hihi

February 20, 2011 at 3:00 PM

bnyk betul la an .pening pale aku tgk satu2 .kompem x hafal .HAHA .

February 20, 2011 at 4:02 PM

bleh plak muka die sama dgn emotico tu..haha. comel lah~!!

February 20, 2011 at 4:14 PM

Hahaha. Bukan awek neh. Ni bini orang, mak budak. Kiki :P

February 20, 2011 at 5:09 PM

muahaha..model kureng menyengat tu..

February 20, 2011 at 7:01 PM

new update ! hehe . atiey suka gak pakai emotion ek , emoticon ke ? ah taktau lah haha . yang ^^, . takpun , ;p . (,^^)^^,) hik3x .

February 20, 2011 at 8:01 PM

bentuk segitiga ada ke?

Anonymous
February 20, 2011 at 8:05 PM

aa..suke buat tnpe bracket.. yg slalu buat T_T >_< ^_^ yg lain tu cm susah je..huhuu

February 20, 2011 at 9:47 PM

hahahah

February 21, 2011 at 9:32 AM

kalau aku buat,agak2 kena pelempang x?hiksss^_^

February 21, 2011 at 1:03 PM

kalo gayahspears dlm bahasa jepun ape maknenyer ya zai??? hahaha

February 23, 2011 at 2:19 PM

Cute, cute...i like !! ;D

February 23, 2011 at 7:43 PM

@titirara :P kalo wat muke tira cute la kan? ;D haha

@xazryxhaishh, xyah hafal sume ler..huhu

@Faezah Hannah Al Bajhik3 :D comel macam anda la yek.. :)

@Puan Besar Shag Yahayahaahhaha xD ni makcik jiran sebelah ni..ekekeke

@JIJI YUtu la pasal.. adeessss~

@atiEy_[azHa]zai suke gune =@) wakakakka, xdelah.. main2 je ;D

@deCrewzerr, ntah? haha =D

@misyamissyoumalas kan nak buat "()" ? :D hahaha

@angahhohohoho

@Roxy zaihik3, x kot.. :)

@Gayahspearsntah la kak oit! :D

@AdiaLuzeyeay2! i like u! *because you comment here.. hehe :D

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza