Tuesday, February 22, 2011

Home » , , , , , » Selamat datang ke www.syatoza.com dan syatoza ditangkap!

Selamat datang ke www.syatoza.com dan syatoza ditangkap!

Assalamualaikum.. Uikss? Pekabo kome yop? Sihat? Atte, teman di sini sahat aje nyee...! *gila buruk bahasa Perak aku >_< 


Wahahaha, gila hangat entry yang sebelum ni.. AKU BENCI BLOGGER .. Sampai sekarang aku masih ingin tahu siapakah admin page tu ek? O.o Kalaulah aku tauuu... Ggrrrr~ Thanks pada yg comment! Nanti² aku balas yooo... Dah, lupakan perkara ni jap..  


Ohoooi! Cube tengok link atas tu, alaaa.. tuuuu.. Ada nampak ka? Yeszaaa! www.syatoza.com.. Eh, mesti ada yang tertanya² camne aku boleh dapat domain ni kan? Aku pemenang contest GA Kak Gayahspers ^_^ Terima kasih Kak Gayah sebab bagi domain ni.. Siang malam aku dok mesej je Kak Gayah ni.. Best jugak, sengal² je.. Syhhhh! Diam, jangan bagitau Kak Gayah ekk.. haha =D


"Ohh, pasai pa hang buat nama www.syatoza.com?" Wokey, pada mulanya aku nak buat www.uikss.com , tapi aku rasa macam tak best la plak.. Aku nak tukar ke www.syatozaila.com sebab "ila" tu Anne <3 HAHAHA! Kantoi².. =__=" Pastu plak, aku nak ke www.syatozazai.com , puekk! Tak sedap! Last² tukar www.syatoza.com dan sah nak ambik nama domain tu =) Yelah, ambik nama gelaran sendiri.. Nak ambik www.zai.com plak dah ade.. =3 *kaco!


Orite, tahniah jugak kepada pemenang² lain!
Alhamdulillah, kita menang ^_^ 
Uikss? Redikulusrepublikus tu masih blogspot ? O.o Ape ke nama dia, Azwan kan? Weyh Azwan, kak Gayah call hang tak dapat.. Mesej pun tak dapat.. Adehhhh.. *Kepada pengetahuan pembaca, Azwan ni sebaya aku rupenyeee.. same² nak ambik SPM tahun ni >_<" Aku dah layan beb lagu kat blog Azwan ni..haha
.......................................................................................................................................................
Aku ditangkap?! Apa salah aku?! Alaa, letak chewing gum dekat tempat gagang public fon (tempat letak telinga) tu salah ke? Lorhh, baru aku tau tu salah =O hohoho Aku main² je.. Aku bukan ditangkap, tapi menangkap gambar.. hehe

Dah ada camera baru Sony α380 ^_^ Thanks mamapapa! Ada hikmah disebaliknya ni... suruh bljar rajin² untuk SPM dan masa akan datang..^^. Okeh! InsyaAllah =D I love you mamapapa!

13 comments

February 22, 2011 at 3:36 PM

waaaa best2... tahniah..

February 22, 2011 at 3:36 PM

WAWW ! tahniah menang ! eh2 , anne ? ecececehhh <3

Congrats gak dpt cam bruu . nti kite tgkp gmbo sesame yepp ? teheheh ;)

February 22, 2011 at 3:38 PM

lawa kamera.bila nak TANGKAP gambar aku?

hehee~ *memain je*

February 22, 2011 at 3:45 PM

ada domain dah boleh angkat kening sebelah..hahahaa

February 22, 2011 at 9:48 PM

tahniah...... =)

February 22, 2011 at 9:59 PM

ahaha...hamboi panjang muncung cam

Anonymous
February 22, 2011 at 10:03 PM

best la dah ade domain sendiri..hee
bila nak amik gmba akak lak? haha

February 22, 2011 at 10:11 PM

tahniah :) sudah punya rumah baru.

February 22, 2011 at 10:18 PM

makin hebat la zai!!!! haha =P

February 22, 2011 at 10:36 PM

walaweh . hehee . tahniah-tahniah ! hehe

February 23, 2011 at 7:03 PM

Wahh~ Nampak gila ketara perubahan belog neh! Jeles jeles! Bila Zai nak belanja kak Shag domain pulak? Hehe ;)

Wahh. lagi jeles bro! Nak canon please, Zai sayam ;P

February 23, 2011 at 10:24 PM

congrateszzzz !!!



eh2 , na cmera tuh laa !!! ^^

March 28, 2011 at 11:34 PM

WOAHHH!
aku tak pasan rupanya sebelum ni.
tk sedar weyhhh.
HAHAHAA, tahniahh!
aku tk lama lagi jugak kotttt.
=p

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza