Wednesday, December 21, 2011

Home » , » Tempah Header Blog =D

Tempah Header Blog =D

Assalamualaikum. Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Syatoza yang tah hape² ni..haha


Nak tempah header blog? Rasanya aku dah lama dah tutup tempahan header blog tu dalam beberapa bulan yang lepas sebab aku nak focus SPM ^_^ 


So, sekarang aku nak buka balik tempahan header blog sebab sekarang ni aku tengah menganggur =..= dan duit poket kering . Kalau time sekolah adelah jugak duit belanja, tapi la ni cuti.. mana ada duit belanja..haha


Aku design header simple² je.. Tak berapa professional macam Cik Bulat dan Wan Hazel tu ^_^" Aku cuma seorang amatur..kihkih. Ni ada sample header yang aku pernah buat;
header yang statik yang pernah aku buat kat blog aku ni



aku rasa ada banyak lagi kot, KOT je lah.. sebab maybe aku pernah delete dan pc aku baru format.. Tapi aku rasa banyak ni je kot pernah aku buat.. erk? entah? lupakanlah -,-
*header .GIF (click utk tgk dia bergerak dengan sempurna)
*header .GIF (click utk tgk dia bergerak dengan sempurna)
*header .GIF (click utk tgk dia bergerak dengan sempurna)


Orite.. Tu je kot design header aku pernah buat ^_^ Header gift kalau korang tgk kat sini mmg nmpk pecah² kan? tu sebab gambar nya tak 'original' click gambar header tu.. baru ok. =)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Untuk tempahan header statik :
1. Jenis header : Transparent atau tak
2. Saiz header : Boleh tgk kat edit html korang. Selalunya blog saiz 900x200..
3. Tagline header : Aku bukan ninja, tapi aku blogger *contoh
4. Font : Nak font berangkai or simple² je?
5. Gambar yang mahu diletak kat blog : Gambar mestilah tidak dipotong² macam terpotong bahagian bahu, kepala atau tangan.. *boleh rujuk SINI Email di syatozapunyer [@] yahoo.com


Untuk tempahan header bergerak (.gif) :
1. Jenis header : Transparent atau tak
2. Saiz header : Boleh tgk kat edit html korang. Selalunya blog saiz 900x200..
3. Tagline header : Aku bukan ninja, tapi aku blogger *contoh
4. Font : Nak font berangkai or simple² je?
5.Gambar yang mahu diletak kat blog : Gambar mestilah tidak dipotong² macam terpotong bahagian bahu, kepala atau tangan.. *boleh rujuk SINI Email di syatozapunyer [@] yahoo.com
6. Animasi: Apebende korang nak gerakkan tu? O.o Gambar ataupun text? (rujuk header .gif yang pernah Zai buat)


Hantar tempahan itu pada email zai (syatozapunyer [@] yahoo.com) atau add zai di FB atau bagi email/ym/skype korang kat komen ni dan kita chat2 kat ym/skype! =D
Harga header lebih kurang rm5-10 sahaja! Ikut zai jugaklah, kalau rasa susah giler nak buat jadi rm10..ekeke

Oh ya, boleh jugak tempah Full TEMPLATE blog kat zai =D Zai buat simpe² saje lah.. Harga template blog dalam rm15 ^^,  Jap, buat masa ni template ade problem..Aiyooo~huhu

Maaf eh =) nnti dah ok, aku bukak balik..


Terima kasih. Maafkan Zai kalau ada buat salah ya.. Manusia tidak lari dari membuat kesilapan ^^"

Updated 30/12/2012. Tempahan masih ada lagi, cuma rasanya header lambat dibuat disebabkan tiada kelapangan masa. Boleh cancel kalau taknak tunggu lama2 =)
Add di FB ya, kalau di email jarang la plak bukak.huhu. Terima kasih ^_^ 

34 comments

December 21, 2011 at 7:52 PM

wahh zai dah mula buka tempahan...masa utk bertukar header sempena tahun baru.

December 21, 2011 at 8:05 PM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) nak tukar header lagi ke kak? rasanya baru tukar..haha :D boleh aje tempah kak ;)

December 21, 2011 at 8:43 PM

wahh dah bukak dah..hehee kang lau rase cm nak tkar akak bgtau zai..

December 21, 2011 at 8:48 PM

@misyamissyou ehehehe, :D gitau kat fb zai ya :)

December 22, 2011 at 8:12 AM

dik akak nak tempah t akak sent kat email ye...

December 22, 2011 at 3:47 PM

harga berpatutan.. menarik jugak..
tp still blur nk tukar tema header jenis mana plak.. heheh..

December 22, 2011 at 6:08 PM

nmpak menarik bro..wa baru je tempah ari tu,mahal siot..ni lagi murah..
ada masa kalau wa nak ubah,wa cari lu der..heheee

December 22, 2011 at 6:16 PM

@Mila Ahmad orite2! :D

December 22, 2011 at 6:16 PM

@Solihin Zubir haha, terima kasih :D saja je nk tambah duit poket..hehe
takpe2, fikir lama2 pun xpe :)

December 22, 2011 at 6:17 PM

@Woofer Stormye? haha
mahal? brape rm? O.o
orite der ^_^

December 23, 2011 at 7:51 AM

waaa..ade buka untuk tempahan ea..? hihi..

December 23, 2011 at 11:57 AM

sya mahu..nanti sye akan hntrkan butiran2 tersebut ke email anda :)Buat lawa2 ye,hahaha :))

*sye mahu lebih kepada maskulin punye header dan merupai juga mcm inchik eman punye header tu...

December 23, 2011 at 5:24 PM

zai, akak nak pakej free. ade? muahahahaha

December 24, 2011 at 8:13 PM

@zalin onceitalkade, demi utk mencari sesuap nasik..*ceyh

December 24, 2011 at 8:13 PM

@nizam orite ^^

December 24, 2011 at 8:13 PM

@Puteri Iqa Izyan ngehhh.. nk free aje akak ni :P

January 10, 2012 at 3:38 PM

Bila nak bukak buat full template tu Zai ? Shag nak tempah seko. HAHA :D

January 15, 2012 at 8:28 PM

@Puan Besar Shag Yahaya seko? hahaha :D template tu kan..haihhh

January 20, 2012 at 11:27 PM

nak order satu boleyh ?

January 28, 2012 at 7:47 AM

Syatoza Zai lawa kotak komen ^_^..macam mana nak buat kotak komen macam ni erk?

January 28, 2012 at 7:50 AM

Ala baru perasan ..Syatoza pakai blog domain...Syatoza nak tanya boleh? Best tak pakai domain nie? Cadang nak beralih ke domain tapi masih dalam perancangan lagi...

January 28, 2012 at 3:15 PM

@Chokewlart boleh je, insyaAllah :)

January 28, 2012 at 3:16 PM

@Cik Zai lawa kan? eheh :)
buat kat sini http://maribinablog.blogspot.com/2011/11/terkini-cara-pasang-fungsi-threaded.html :D

January 28, 2012 at 3:18 PM

@Cik Zai alaa..haha :D best tu best gaklah, melambangkan identiti sendiri :)
nnti zai gitau kat fb akak eh..

April 9, 2012 at 3:37 PM

saya berminat. later, saya email kay :D

April 9, 2012 at 4:57 PM

@lala hermosa orite, terima kasih :D

April 17, 2012 at 12:14 PM

salam zai nak tempah header boley ? huhu still open lagi an ?

April 17, 2012 at 12:49 PM

@♥ MiszNini ♥ wassalam.. akan dibalas di shoutbox anda :D

May 4, 2012 at 10:19 PM

salam.. sekarang ni tengah amik tempahan lagi ke? kalau ya, sy nak.. n tolong balas kat blog sya ye.. thanks =)

May 4, 2012 at 10:32 PM

@eLLa n aLia wassalam.. :) baikk

July 25, 2012 at 12:58 PM

apa lagi.. try lah contest ni
http://bukanblogjiwang.blogspot.com/2012/07/contest-header.html

;)

July 25, 2012 at 7:29 PM

@siti nur fadhilah Tak janji tau..huhu
busy sikit.. :(

September 24, 2012 at 8:50 AM

assalamualaikum
ambik lg x tempahan header?
kalau ambil lagi, tlg emel sy ye
shaqirah_blue90@yahoo.com
nanti sy bg details yg berkenaan
thanks! :D

November 1, 2012 at 9:28 PM

assalamualaikum :D
nak tempah header, saya dh sent mail.
trima tmphan lagi tak?

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza