Sunday, December 18, 2011

Home » , , » Lama tak tukar header :)

Lama tak tukar header :)

Assalamualaikum, hyep! Lama dah aku tak update blog. Sejak dah habis SPM ni, rasa macam... Errr~ Aku rasa malas gila! Dan aku rasa hidup macam sia-sia je..haha. Yela, hari² duduk rumah, online, buka facebook, buka blog orang, main game yang sama.. haihh~ Tu lah, time sekolah rasa nak cuti sangat²! Tapi dah time cuti ni rasa macam nak sekolah!!!!!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hah, header.. Semua blogger ada header! Header tu bagaikan intro lah kepada sesuatu blog.. Pengunjung datang dan mula² sekali pengunjung akan nampak header. Mereka akan rasa "blog ni macam bestlah!" =D gitu...kot? haha

Aku last tukar header beberapa bulan yang lepas.. Aku rasa tu header aku paling lama aku pernah pakai. Alaaa, header yang flash hanya text "syatoza" tu je.. Ingat? =_=" Sekarang ni pun masih sama lagi but ditambah dengan text dan ninja mata bergerak² tu.. Korang suka la tu main mata sampai  juling mata dia..hahaha

"I'm not a ninja, but I'm a blogger.", Ok, tagline tu hanya kebetulan aku taip.. Maybe icon/kartun ninja tu berkaitan dengan SYATOZA tu kot.. Dengar nama Syatoza macam nama Jepun je kan..nguhahaha~ Tapi aku bukan ninja, aku blogger =D *blogger ke eh? =..=

Tagline yang pernah aku buat;

1. " Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan "
      Aku tak igt lah kenapa aku buat tagline camni, tapi yg aku igt aku copy paste kat google.. >_<
2. " Hidup kene EXPLORE, barulah kita dapat pelajari sesuatu "
       Ok, kenapa semua "hidup" je bile starting.. =..= Ni ayat aku buat sendiri! *bangga*

Amacam header sekarang ni? ok? =D Terima kasih

Ada tak yang nak tempah header (rm5-10) dan full template (rm15-20)? 
Aku ni tak berapa sangat design :)
Boleh contact aku kat FACEBOOK. Terima kasih.

6 comments

Anonymous
December 18, 2011 at 9:46 PM

header baru nampak sgt cute! hehe.. suka ngan tagline baru nih.. :)

December 19, 2011 at 1:57 AM

Haha.. lama x nmpak update.. =)

December 19, 2011 at 8:21 PM

meerah ninja tu..biasa ninja hitam..garang lah kot?

December 19, 2011 at 8:30 PM

@Hana yeke? hahaha terima kasih ;)

December 19, 2011 at 8:30 PM

@ain soofiyah hyep! :D

December 19, 2011 at 8:31 PM

@Lydia Miza(Aidyl Azim) entah, asyik itam je..keh3
saje je buat camtu ;)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza