Thursday, September 15, 2011

Home » , , , , , , » Zai dan Anne Berlakon dalam Filem Pendek - Saya nak breakup dengan awak!

Zai dan Anne Berlakon dalam Filem Pendek - Saya nak breakup dengan awak!

Assalamualaikum! uikss? Selamat Petang kome! Kabare? Waras? 
Tadi aku exam paper science.. Pada mulanya aku ingatkan susahlah soalan paper science ni, rupanya... Boleh tahan ^_^" Kalau tak dapat A tak tahulah..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sape kenal Aiz Batu Campur? Yeah! 100% markah untuk anda yang kenal, dan 100% markah jugak jika anda baru nak kenal~!  Aiz ni dulu ada blog, blog tu tersangaattttt lah best! Tak sampai setahun dah ramai peminat dia wohh.. Lepas tu AIz ada masalah sikit, then dia remove blog tu.. Dan kini Aiz kembali dengan blog nya bernama "Lemon Segar! Lebih Segar dari Semangkuk ABC!

Aiz ni seorang yang creative gila! Dia pandai melukis, nama pun kreatif kan? mesti pandai melukiss... Baru baru ni, Aiz ada buat filem pendek by 9Lemon.. Best video tu! 


Sinopsis :
 Shah bertanya kepada nadia boleh kah awak ajar saya cinta? Shah ingin tackle awek form 3 sedangkan nadia sudah lama menyukai dia. akhirnya... Read more at : http://9lemon.blogspot.com/2011/09/filem-pendek-awak-ajar-saya-cinta-boleh.html

Hah! Ini aku buat permintaan pada Aiz. Permintaan aku ialah apabila Aiz nak buat video yang kedua, aku nak Aiz buat nama watak tu "ZAI" dan "ANNE"! Nguhahahhaa~ Dan akhirnya Aiz tunaikan permintaan aku..  Terima kasih Aiz ! =D 


Sipnosis : 
filem kedua ini ialah mengenai sepasang kekasih yang sudah bercinta selama 2 tahun. Malangnya Si laki ingin breakup dan memberikan alasan dia tidak pernah menyayangi si gadis sejak awal lagi. Tetapi apakah sebenarnya yang berlaku memang kena tengok sendiri.. Baca Selanjutnya di : http://9lemon.blogspot.com/2011/09/filem-pendek-saya-nak-breakup-dengan.html

Terbaikkk!! Lagi terbaik sebab ada nama Zai dan Anne tu..muahahaha =P
First aku tgk video ni kat makmal ICT , mmg feel lah aku tgk video ni.. Banyak menggunakan teknik imbas kembali dan teknik metafora, sinkope, hyperbola dan hypermarket
Lagi sekali, terima kasih :)

Terima kasih jugak kepada follower blog yang tak sebeberapa ini iaitu Themptyanty! .. Dah 1111 dah skang! =D Okeh! Wassalam...

sumber segala pusat sumber :  http://9lemon.blogspot.com
                                                 http://www.youtube.com/user/aizvlog
Selamat Hari Malaysia! ^_^

5 comments

September 15, 2011 at 10:10 PM

kow at citer untuk aku sembahkan kat pelangi aku leh tak

September 16, 2011 at 12:13 AM

sweey jee kartun tu.. hehe

September 17, 2011 at 6:42 PM

eh aiz dah buat come back ke dunia blog ke?nak terjah la..thanks bgth...

September 20, 2011 at 7:58 PM

@JIJI YU bolehhhh :)

@teha suweey je kan? hahahaha!
mmg sweet :)

@CIK TOM sesame :) ntah aiz ni, kejap ade kejap takde.. >_<

June 7, 2012 at 9:24 AM

Wah terharunya... Thank U.. =)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza