Sunday, September 11, 2011

Home » , , » Camera DSLR yang COMEL!

Camera DSLR yang COMEL!

Assalamualaikum, uikss? Aku update? Yeszaaa! Aku nak jugak update walaupun tengah musim TRIAL SPM ni.. Untuk pengetahuan anda, trial SPM ni banyakkkkkk soalan SPOT yang sejibik apa yang ditanya kat kertas soalan tu.. Err, soalan spot ke SOALAN BOCOR ni? adoyai~ =_=" Tapi takpa, sedikit sebanyak membantu aku untuk exam kali ni ^_^"
______________________________________________________________________

Hah, aritu aku gedik gedek² google, aku nak tengok pasal camera DSLR, aku searchlah kat google ni.. Tup tup aku terjumpa satu website ni.. Maaf, aku lupa dah apa nama website tu..=..= Aku ingatkan camera, rupa²nya.... Comelnya! ; 
Aku nak !!!!!!

12 comments

September 11, 2011 at 1:29 AM

okei yg ni siyess comel! hahaa:P

September 11, 2011 at 6:47 AM

aku ingt style miniature

September 11, 2011 at 8:06 AM

err.. mane nak beli ni eh?

September 11, 2011 at 9:24 AM

mmg comel!!siyesly cute giler;)

September 11, 2011 at 2:12 PM

mesti mahal gila dak ? dah lah seconet muahahha .

September 11, 2011 at 3:51 PM

@Eyka comel en en! hahaa :D

@JIJI YU ape tu bro? huhu

@kembatolo™ sikembar dtg blog sayaaa!! muahahahaa!!
ntah lah beli kat mana, kalau ada kat pasa malam mau ambik 7 8 bijik..haha

@bella luna yepp! :)

@ekabukanmakcikkau. err, maybe mahal la kot :)

September 11, 2011 at 7:02 PM

sangat comel !

September 11, 2011 at 8:31 PM

pendrive mcm ni tak elok , sebab yg getah wrna hitam tu mudah reput . kawan byha dah beli dah

September 12, 2011 at 3:40 PM

eh kak alia ada menatang ni satu. hee :D

September 12, 2011 at 7:14 PM

kawan aku ada pendrive tu percuma dslr dia.. selalu depa jual around 30 hengget cam tu..

September 14, 2011 at 12:46 AM

@Tiqiezaidi :) macam atiqha! :P

@Ohh Byha reput? camne tu? byk itam tu..huhu

@Alia Laila nakk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zai lupa yg akak ada jenis camni :D

@Umie Artoqiemie err, brape gb? 8gb? HAHAHA

December 17, 2011 at 12:49 PM

sini ada jual :)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza