Tuesday, September 13, 2011

Home » , , » Esok Paper Math! Tidak!

Esok Paper Math! Tidak!



Assalamualaikum, hyep! Selamat tengah malam semua! Ok ok, aku nak post pendek je ni..


Aku dah murtad Math, wahahaha..*pengaruh Pendidikan Islam punya paper pagi tadi.. "Murtad Math" woh, ayat baru =__=" Murtad Math ni bermaksud kepada keluarnya daripada Mathematic ke sesuatu subject lain yang kita suka..*memandai je!


Contohnya macam aku ni hah, aku dulu memang sukaa Math! Rajin buat math, tapi skang ni.. Aku dah bertukar sifat rajin tu kepada pemalass buat math.. Dan tetiba jadi rajin dan sukaaa Sejarah.. =__=" Tahun lepas banyak penekanan dari subject Mathematic, tapi sekarang ni banyak dari subject Sejarah..adoyai~

Aku kene seimbangkan subject tu...
Esok paper Math, aku rasa macam.... err.... errrr? faham² lah kome sendiri ye :)
Doakan kami form5 dapat menjawab math dengan baik.. Amin!


pen off~




sumber gambar : FB *terima kasih :)

5 comments

September 13, 2011 at 12:33 PM

sesenang engko je kan..

September 13, 2011 at 2:40 PM

good luck dik..dulu zai kata takut paper math kan?

September 13, 2011 at 4:38 PM

math la plg best dik..

akak x suka sejarah tp nasib baik kredit, ahaha

September 14, 2011 at 12:44 AM

@JIJI YUerr..=..=

@Lydia Miza(Aidyl Azim) terima kasih kak :) dulu dan skang masih takot..>_<

@YNA sejarah best jugak! haha :)
semua subject best sebenarnya kan! :)

Anonymous
September 23, 2011 at 10:06 AM

soalan math tu saya suka dan boleh dpt 100% markah kalau saya amk xm tu.. =)

Post a Comment

About Me

My photo
Tahukah anda bahawa Dragon Ball mempunyai 7 biji bola?
 

Copyright © 2012 Syatoza Design bySyatoza